Twórca Heavy Rain: gracze chcą sequeli

„Co roku dostajemy to samo i wszyscy są zadowoleni.”

W wywiadzie udzielonym Official PlayStation Magazine szef Quantic Dreams przyznał, że tworzenie sequeli „zabija kreatywność”, ale to właśnie gracze domagają sie kolejnych części popularnych serii.

article1
David Cage, szef Quantic Dreams

- Jeśli jesteś zwolennikiem innowacji i uważasz, że gry mogą być więcej niż tylko strzelankami, to zdasz sobie sprawę, że kolejne sequele zabijają kreatywność i rozwój branży - mówił twórca Heavy Rain i Fahrenheit.

- Gracze zachęcają producentów i wydawców do tworzenia tytułów, które nie wprowadzają żadnych innowacji. Co roku dostajemy to samo i wszyscy są zadowoleni - twierdzi David Cage.

Twórca promuje najnowszy tytuł Quantic Dreams - Beyond: Two Souls. Thriller psychologiczny ukaże się w tym roku, wyłącznie na PS3. Jodie Holmes, główna bohaterka gry, wzorowana jest na amerykańskiej aktorce - Ellen Page. Akcja gry rozciągnięta jest na kilka lat, podczas których obserwujemy dojrzewanie dziewczyny i odkrywamy tożsamość Idan, towarzyszącej nam na co dzień niewidzialnej mocy.

- Nie dajemy graczom tego, czego oczekują. Chcemy zaoferować im coś, czego chcą, nie zdając sobie z tego sprawy - mówi Cage.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami