Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Twórca FPP The Walking Dead: nie oceniajcie gry po zwiastunie

„Zrobiliśmy znaczne postępy.”

Twórca gry na podstawie serialu The Walking Dead wzywa fanów do nie oceniania produkcji na podstawie opublikowanego niedawno zwiastuna, który nie oddawał jakości tytułu.

Fragmenty rozgrywki zmontował gracz, który zgrał wideo z urywków pokazywanych podczas programu serwisu IGN.com. Activision przyznało później, że dziennikarzom prezentowano wczesną wersję kodu. Jeden z twórców gry - Glenn Gamble - w rozmowie z dziennikarzem Eurogamera stwierdził, że od tamtego czasu poczyniono znaczne postępy i gra wygląda dużo lepiej. Na poparcie słów producent opublikował kilka obrazków, które można zobaczyć poniżej.

- Czas to największy wróg każdej gry. Produkcja cały czas się zmienia i ewoluuje. W końcu jednak nadchodzi moment, w którym trzeba wydać to, co się stworzyło - mówił przedstawiciel studia Terminal Reality.

The Walking Dead w wydaniu firmy z Teksasu znacząco różni się od produkcji Telltale Games. Po pierwsze, bazuje na licencji serialu, a nie komiksu. Po drugie, nie jest przygodówką. Akcja prezentowana jest z perspektywy pierwszej osoby, a gracz będzie musiał napocić się, by wyjść z szykowanych opresji. Tytuł wykorzysta sporo elementów znanych z survival horrorów, skradanie czy zarządzanie ekwipunkiem. Strzelanie nie jest wskazane - głośne odgłosy zwrócą uwagę zombie.

- Chcieliśmy stworzyć coś innego. Jeśli do naszej gry zasiądzie weteran Call of Duty, nie przeżyje zbyt długo. Naszą ambicją jest zrobienie czegoś bardziej realistycznego, ale jednocześnie z wartką akcją - mówił Gamble.

Głównymi bohaterami będą Daryl i Merle Dixonowie. Fabuła stanowi prequel wydarzeń prezentowanych na ekranach telewizorów. - Pomógł nam scenarzysta serialu, dzięki niemu dopracowaliśmy szczegóły opowiadanej historii.

Pracownicy studia Terminal Reality, wcześniej odpowiedzialni m.in. za Star Wars: Kinect i Ghostbusters, wzięli nawet udział w kilku lekcjach botaniki, by lepiej przygotować realistyczne tereny stanu Georgia. - Wszystkie gatunki drzew się zgadzają - przyznaje Gamble.

Producent mówił też o unikalnej presji, jaka ciąży nad zespołem. - Chcesz by wszyscy byli szczęśliwi. Pracowałem nad Ghostbuster i nie chciałem być tym, który zepsuł coś w licencji - przyznał. - Jednocześnie pomaga fakt, że jestem wielkim fanem Walking Dead. Activision i AMC od razu wiedzieli, jaką chcą grę.

The Walking Dead: Survival Instinct ukaże się 29 marca na PC, PS3, X360 i Wii U. Wersja pecetowa dostępna będzie jedynie w wersji cyfrowej, natomiast na konsoli Nintendo wykorzystamy możliwości GamePada, który ułatwi zarządzanie ekwipunkiem.

Pechowy zwiastun, nie prezentujący aktualnego oblicza gry

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

The Walking Dead: Survival Instinct

PS3, Xbox 360, Nintendo Wii U, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze