Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Koszty produkcji Real Boxing zwróciły się po 14 dniach

Premiera na Androida w przyszłym roku.

Real Boxing potrzebowało dwóch tygodni, by zacząć zarabiać. Gra bydgoskiego studia Vivid Games w przyszłym roku zadebiutuje na urządzeniach z systemem Android.

- Real Boxing to nasza największa i najbardziej cenna marka. Będziemy pracować nad jej rozwojem przez kolejnych kilka lat i z pewnością stanie się ona jednym z filarów Vivid Games - mówi prezes firmy, Remigiusz Kościelny, cytowany w oficjalnym komunikacie. Jeszcze w tym roku pojawi się aktualizacja, zawierająca dodatkową zawartość i ulepszenia rozgrywki.

Ambicje studia sięgają jednak dalej. Firma planuje stworzenie wersji na konsolę PlayStation Vita i negocjuje umowy w krajach azjatyckich, m.in. Chinach, Japonii i Korei.

„Real Boxing to zachwycająca, zręcznościowa gra sportowa. Nie pozbawiona pomniejszych błędów, ale perfekcyjna pod kątem rozrywki i zabawy w wirtualnego boksera” - pisał Rafał w recenzji. Gra zebrała szereg nagród, jak choćby Apple Editors' Choice.

Polskie studio Vivid Games powstało w 2006 roku. W czerwcu firma zadebiutowała na rynku NewConnect i planuje w tym roku wypracować przychody na poziomie 5 mln zł.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Real Boxing

Android, iOS, PlayStation Vita

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze