Okładka Bioshock Infinite ma zainteresować początkujących graczy

Wersja PC z szeregiem opcji graficznych.

Po opublikowanym ostatnio trailerze, docierają do nas kolejne informacje związane z Bioshock Infinite. Ken Levine, szef Irrational Games opowiadał w wywiadzie o okładce gry, a serwis PCGamer opublikował listę dostępnych opcji graficznych z wersji PC.

article1
Okładka, która wywołała kontrowersje

Okładka Bioshock Infinite ma zainteresować osoby, które nie znają serii - tłumaczył Levine, w wywiadzie udzielonym Wired. Po opublikowaniu obrazka gracze byli niezadowoleni i zarzucali Irrational Games brak kreatywności.

- Odwiedziłem akademiki i tego typu miejsca. Nikt nie słyszał tam o Bioshocku. To było jak kubeł zimnej wody - opowiadał. Levine ma nadzieję, że po pierwszym rzucie oka na okładkę, gracz będzie zainteresowany produkcją. Obiecał też, że po premierze udostępnione zostaną dodatkowe wersje graficzne okładki, które będzie można ściągnąć i wydrukować.

PCGamer opublikował listę opcji graficznych, które znajdziemy w wersji PC. Bioshock Infinite ma wykorzystać DirectX 10 oraz 11. Poniżej pełna lista:

  • Wygładzanie krawędzi
  • Jakość tekstur
  • Dynamiczne cienie
  • Cieniowanie powierzchni (ambient occlusion)
  • Post-processing
  • Detale obiektów
  • Promienie światła
  • Synchronizacja pionowa
  • FOV (pole widzenia)
  • Pozycja interfejsu
  • Podświetlanie przedmiotów

Premierę Bioshock Infinite, po ostatniej zmianie planów, ustalono na marzec przyszłego roku. Gra ukaże się na PC, Xbox 360 i PlayStation 3.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (4)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami