Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Projektant Planescape: Torment „poważnie myśli” o drugiej części

AKTUALIZACJA: Oficjalne potwierdzenie.

Aktualizacja: Colin McComb oficjalnie potwierdził w rozmowie z brytyjskim Eurogamerem, że pracuje nad drugą częścią Planescape Torment. W pracach wspomoże go studio inXile Entertainment, odpowiedzialne także za Wasteland 2. Tytuł jest w bardzo wczesnej fazie produkcji.

McComb wspomniał także, że nowy projekt nie będzie umieszczony w świecie Planescape. Na przeszkodzie stanęli posiadacze praw do marki, firma Wizards of the Coast.

Oryginalna wiadomość: Colin McComb, amerykański pisarz i projektant gier, odpowiedzialny między innymi za Planescape: Torment, jest gotowy do podjęcia prac nad sequelem słynnego RPG.

Autor pisze na swoim blogu, że zakończył prace związane z Wasteland 2 i „poważnie zastanawia się” nad drugą częścią Planescape: Torment.

„Zadaję sobie inne pytania niż 13 lat temu” - czytamy. „Doczekałem się dzieci i patrzę na świat także z ich perspektywy. Zmieniłem się przez lata. Mam nowe pomysły na fabułę w Planescape. Teraz, gdy już wiem, co może zmienić człowieka, zadaję sobie pytanie: czy jedno życie ma znaczenie?” - rozmyśla McComb.

Colin McComb

We wpisie padają także konkretne pomysły na mechanikę. „Umieściłbym grę w innym świecie niż Planescape. Użyłbym innego systemu niż D&D. Chcę, by gracze mieli większy wybór niż prosty podział na dobro i zło, prawo i chaos. Podstawą Planescape: Torment jest przecież osobista historia każdego gracza” - pisze współtwórca Fallout 2.

„Mam sporo pomysłów, ale chcę pozostać wierny oryginałowi. Co wy chcielibyście zobaczyć w nowej grze?” - kończy Colin McComb.

Planescape: Torment to rozbudowana gra RPG z 1999 roku, opowiadająca o przygodach Bezimiennego. Akcja toczy się w świecie Planescape, a na potrzeby produkcji napisano ponad 800 tys. słów dialogów i opisów.

Colin McComb to amerykański pisarz i projektant. Autor książek, podręczników do gier fabularnych i recenzent. Podczas pracy w Interplay współtworzył m.in. Fallout 2. Dawnych kolegów wspomógł niedawno przy produkcji Wasteland 2, drugiej części postapokaliptycznego RPG, którego pierwsza cześć ukazała się w 1988 roku.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Planescape: Torment

PC

Wasteland 2

PS4, Xbox One, PC, Mac

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze