ArcheBlade - sieciowa bijatyka na Unreal Engine 3 w Kickstarterze

Premiera darmowej gry w marcu przyszłego roku.

Twórcy ArcheBlade, gry opartej na powieści o tym samym tytule, rozpoczęli zbiórkę pieniędzy w serwisie Kickstarter. Koreańskie studio CodeBrush Games liczy na co najmniej 100 tys. dolarów.

Premierę zaplanowano na marzec 2013 roku, w systemie dystrybucji cyfrowej Steam. Gracze biorący udział w zbiórce pieniędzy otrzymają wcześniejszy dostęp do wersji beta - już na początku przyszłego roku.

ArcheBlade to sieciowa bijatyka, nastawiona na dynamiczną akcję. Gracz będzie mógł wybrać jedną z dziesięciu postaci. Twórcy obiecują rozszerzenie tego grona w przyszłości. Każda z postaci otrzyma dostęp do arsenału broni, zawierającego między innymi miecze, młoty bojowe czy broń palną.

Gra ma być łatwa w obsłudze - do sterowania wystarczy 9 klawiszy i myszka. Jednocześnie system walki będzie rozbudowany i wzbogacony o system combosów i ciosy specjalne. Jak przystało na grę sieciową, w ArcheBlade ma znaleźć się kilka trybów rozgrywki, z klasycznym Deathmatchem czy Capture the Flag na czele.

Za prace nad grą odpowiada studio CodeBrush Games, założone specjalnie na potrzeby projektu ArcheBlade. Firma liczy obecnie 12 pracowników, którzy tworzą tytuł w oparciu o Unreal Engine 3, silnik, który wcześniej napędzał np. serię Gears of War.

Gra będzie rozprowadzana bez dodatkowych opłat.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami