Publicystyka Archiwum Strona 5

30 lipca 2013

ArtykułKen Levine o BioShock Infinite: Burial at Sea - Wywiad

Eurogamer rozmawia z szefem studia o dodatku, którego akcja rozgrywa się w Rapture.

12 lipca 2013

ArtykułKulisy powstania i upadku programu Escape

„Nie wiedzieliśmy, że jest popularny.”

3 lipca 2013

ArtykułW studiu z Nolanem Northem

Aktor opowiada o pracy przy grze Deadpool, aktorskiej filozofii i walce z szufladkowaniem.

25 czerwca 2013

ArtykułUkryta natura McPixela

Minął rok od premiery najpopularniejszej, polskiej gry niezależnej.

22 czerwca 2013

ArtykułNowa generacja otwartych światów

„Za wolnością kryje się niepowtarzalność.”

20 czerwca 2013

ArtykułCo łączy Marcina Gortata z Diablo 2

Rozmawiamy z polskim koszykarzem NBA.

14 czerwca 2013

ArtykułWywiad z wiceszefem Microsoft Studios: „Z Xbox One będzie tak samo”

Phil Spencer o grach, o przyszłości i łączności pomiędzy graczami.

12 czerwca 2013

ArtykułWywiad z szefem europejskiego Sony: „Nasza filozofia pozostaje bez zmian”

Gracze są na pierwszym miejscu, ale do Świąt Bożego Narodzenia jeszcze długa droga.

1 maja 2013

ArtykułAdrian Chmielarz: „Dlaczego Nathan Drake jest masowym mordercą?”

AKTUALIZACJA: Zmiany w tłumaczeniu po konsultacji z Adrianem Chmielarzem.

25 kwietnia 2013

ArtykułQuantic Dream: w pogoni za Hollywood

Gra aktorska zmieni oczekiwania graczy wobec bohaterów gier wideo - uważa de Fondaumiere.

ArtykułJak Lost Planet 3 przetrwało nawałnicę

Capcom nie jest zadowolone z podwykonawców. Jak wpływa to na studio Spark?

23 kwietnia 2013

13 kwietnia 2013

ArtykułPolowanie na smoka: Jeremy Soule o muzyce

Jeden z największych talentów branży gier wideo opowiada o inspiracjach, Kickstarterze i sensie życia.

6 kwietnia 2013

ArtykułJapońska scena niezależna

Problemem twórców gier niezależnych w Japonii są nie tylko uwarunkowania kulturowe.

30 marca 2013

ArtykułChłopak, który wykradł Half-Life'a 2

Historia włamania do sieci Valve Corporation wycenionego na 250 milionów dolarów.

27 marca 2013

ArtykułWymagający gracze, skorumpowane media i chciwi wydawcy - Felieton

„Coś popsuło się w sposobie, w jaki się do siebie odnosimy. Ciężko zrozumieć przyczyny tej sytuacji” - pisze felietonista GamesIndustry.

22 marca 2013

ArtykułJak gry wideo wspierają przemysł zbrojeniowy

Od marketingu broni skierowanego ku młodym ludziom do sprzedaży lukratywnych licencji. Badamy handel wirtualną bronią.

11 marca 2013

ArtykułPrawdziwy Ken Levine

Rozmowa z twórcą BioShock Infinite o grach, polityce, filozofii i skakaniu w ogień.

26 lutego 2013

ArtykułUlotne dźwięki gier wideo

Rozmawiamy z Adamem Skorupą, twórcą m.in. muzyki do gry Wiedźmin i Painkiller.

23 lutego 2013

ArtykułPlayStation 4 to właściwy kierunek dla Sony - Felieton

„PS4 wynosi technologię PC na następny poziom.”

ArtykułDolina niesamowitości, czyli rzecz o silnikach w grach wideo

Rozmawiamy ze specjalistami z CD Projekt RED i Techlandu.

18 lutego 2013

ArtykułByć jak Naughty Dog

Rozmowa z Evanem Wellsem i Christophe'em Balestrą - szefami studia odpowiedzialnego za The Last of Us.

25 stycznia 2013

ArtykułPopcorn, YouTube i gry wideo

O fenomenie let's playów rozmawiamy z czołówką polskich twórców na YouTube'ie.

14 stycznia 2013

ArtykułGry na giełdzie

City Interactive i CD Projekt RED wygenerowały dla inwestorów gigantyczne zyski. Czy dla spółek wejście na parkiet było równie korzystne?

11 stycznia 2013

ArtykułHistoria gier wideo

Opowieść o narodzinach gier komputerowych.

9 stycznia 2013

21 grudnia 2012

ArtykułMężczyzna, który ujawnił największy seksskandal w historii gier wideo

Kto rozlał Gorącą Kawę? Czyli rzecz o Hot Coffee.

17 grudnia 2012

ArtykułCyfrowa dystrybucja po polsku

Jak Muve.pl i CDP.pl walczą o klienta na globalnym rynku.

13 grudnia 2012

ArtykułWorld of Tanks. Dlaczego „czołgi” są tak popularne? - Raport

Fenomen, który zmienił przemysł gier wideo.

6 grudnia 2012

ArtykułCzy Krzysztof Gonciarz opuszcza branżę gier?

„Czuję, że patrzę na gry kompletnie inaczej niż nastoletni widzowie, i nie potrafię już tego zmienić.”

29 listopada 2012

21 listopada 2012

ArtykułOtwarte światy ciasnych korytarzy

„Jeżeli nie oczekuję od gry wyzwania, a jedynie relaksu, to może powinienem obejrzeć film, zamiast grać?”

14 listopada 2012

ArtykułNieznani, lecz podziwiani

Czy wiesz, kto narysował postać lub zaprojektował poziom gry, która właśnie sprawiła ci tyle radości?

12 listopada 2012

ArtykułGrać w StarCrafta i zarabiać? To wspaniałe uczucie

Grzegorz „MaNa” Komincz w rozmowie z Eurogamerem.

9 listopada 2012

ArtykułPrzygodówki nigdy nie odeszły

Dave Gilbert i Rafael Latiegui wiedzą to najlepiej.

Następna strona Ostatnia