Publicystyka Archiwum Strona 2

28 maja 2018

25 maja 2018

ArtykułDetroit - legenda martwego miasta

Historia metropolii z nowej gry Quantic Dream.

22 maja 2018

16 maja 2018

ArtykułJaki będzie Rage 2?

Spore pole do popisu.

15 maja 2018

12 maja 2018

9 maja 2018

Niedostatek wampirzych bohaterów

Dyskryminacja krwiopijców?

7 maja 2018

5 maja 2018

4 maja 2018

ArtykułSztuczna inteligencja a Detroit: Become Human

Czy androidy kiedyś nam zaszkodzą?

28 kwietnia 2018

26 kwietnia 2018

ArtykułJak powstawała seria God of War

Historia twórców Kratosa.

22 kwietnia 2018

4 kwietnia 2018

ArtykułBattlefield 2018 - nadzieje i oczekiwania

Szansa na dużą różnorodność.

2 kwietnia 2018

1 kwietnia 2018

31 marca 2018

ArtykułMetroidvania, soulslike i ewolucja gier

Narodziny nowych gatunków gier.

26 marca 2018

ArtykułWokół Far Cry 5, czyli lepiej zrozumieć Amerykę

Sekty, fałszywi prorocy i poszukiwanie samego siebie.

22 marca 2018

19 marca 2018

ArtykułGod of War - już graliśmy

Angażująca i szalenie satysfakcjonująca rozgrywka.

10 marca 2018

7 marca 2018

ArtykułCzas powrotu: Splinter Cell i Prince of Persia

Czy książę i Fisher mają jeszcze szansę?

3 marca 2018

2 marca 2018

1 marca 2018

ArtykułBattlefield po Apokalipsie. Co dalej z serią?

DICE powinno uczyć się na błędach.

23 lutego 2018

12 lutego 2018

9 lutego 2018

ArtykułCD Projekt, targi E3 i Cyberpunk 2077 - szanse i zagrożenia

„Naszym celem jest robienie najlepszych gier na świecie.”

7 lutego 2018

5 lutego 2018

ArtykułYakuza 6: The Song of Life - już graliśmy

Pierwsze wrażenia z przedpremierowego pokazu.

4 lutego 2018

22 stycznia 2018

21 stycznia 2018

ArtykułStreet Fighter 5 wraca na szczyt

Wrażenia z Arcade Edition.

20 stycznia 2018

15 stycznia 2018

8 stycznia 2018

2 stycznia 2018

ArtykułIntrygująca eksploracja w Prey

Podróż ważniejsza od celu.

29 grudnia 2017

ArtykułTajemniczy świat Hollow Knight

Fascynująca historia... insektów.

19 grudnia 2017

ArtykułCiemna strona Valve

Steam coraz gorszy dla niezależnych twórców.

13 grudnia 2017

12 grudnia 2017

10 grudnia 2017

7 grudnia 2017

11 listopada 2017

6 listopada 2017

ArtykułDetroit: Become Human wytycza granicę człowieczeństwa - już graliśmy

Pierwsze wrażenia z nowej gry twórców Heavy Rain.

30 października 2017

26 października 2017

19 października 2017

18 października 2017

ArtykułZamknięcie studia Visceral Games przypomina o trendach

Projekt twórców Dead Space stanie się usługą.

12 października 2017

ArtykułMałaszyński: „Pamiętasz Turoka czy Heretica? Były zajebiste”

Rozmowa z głosem Star Lorda z LEGO Marvel Super Heroes 2.

9 października 2017

5 października 2017

4 wrzesień 2017

5 sierpnia 2017

ArtykułNintendo wciąż nie rozumie trybu multiplayer

Wszystkie dziwne decyzje w Splatoon 2.

4 sierpnia 2017

26 lipca 2017

16 lipca 2017

ArtykułNES i SNES Mini - co dalej?

Małe N64? GBA Classic?

3 lipca 2017

28 czerwca 2017

ArtykułEpic Games poza grami: Unreal Engine w filmie

Siła napędowa technologicznej rewolucji.

26 czerwca 2017

ArtykułXbox One X - między PC a obecną generacją konsol

Czy warto będzie kupić sprzęt Microsoftu?

22 czerwca 2017

ArtykułScenariusz i bohaterowie Wolfenstein: The New Order

Co zaskoczyło najbardziej w świetnej strzelance.

17 czerwca 2017

ArtykułE3 2017 i urodzaj VR

Zaskakująca liczba zapowiedzi.

14 czerwca 2017

13 czerwca 2017

ArtykułE3 i znaczenie nowych marek

Kto „wygrał” w tym roku?

9 czerwca 2017

ArtykułOczekiwania przed E3 2017

Sequele, nowe marki i gry na wyłączność.

30 maja 2017

ArtykułDestiny 2 i kwestia PC

Rozczarowujące opóźnienie premiery.

24 maja 2017

ArtykułThe Crew 2 - nadzieje i obawy

Czego potrzebuje druga część?

20 maja 2017

ArtykułŻegnajcie sequele - czas dodatków

Jedna gra na całe życie?

18 maja 2017

17 maja 2017

16 maja 2017

29 kwietnia 2017

ArtykułObcy: Izolacja i dowódca Spartan

Rozmawiamy z Alistairem Hope'em z Creative Assembly.

27 kwietnia 2017

ArtykułDlaczego wciąż warto zagrać w GTA 5

Jeżeli jeszcze tego nie zrobiliście.

16 kwietnia 2017

ArtykułStar Wars Battlefront 2 - nowa nadzieja

Sequel, który zrobi wszystko lepiej.

12 kwietnia 2017

2 kwietnia 2017

ArtykułRozwój Total War - rozmawiamy z dyrektorem serii i szefem Creative Assembly

„Nigdy nie skończą nam się pomysły na tę serię.”

29 marca 2017

ArtykułCDP trzy lata później - rozmawiamy z szefami firmy

Jakie zmiany po transakcji z Merlinem?

23 marca 2017

15 marca 2017

ArtykułCzy kiedyś naprawdę dolecimy do Andromedy?

Tomasz Kisiel, kierownik łódzkiego Planetarium, opowiada o teraźniejszości i przyszłości.

26 lutego 2017

9 lutego 2017

8 lutego 2017

1 lutego 2017

ArtykułGry wideo kontra Konwencja Genewska

Czerwony Krzyż i problemy z powodu pięciu pikseli.

30 stycznia 2017

ArtykułCzym zaskoczą towarzysze w Torment: Tides of Numenera

Niebanalne uniwersum, niebanalni kompani.

26 stycznia 2017

22 stycznia 2017

ArtykułCzy technologie z Watch Dogs są już dostępne?

To nie science-fiction, to już rzeczywistość.

13 stycznia 2017

ArtykułPremiera Nintendo Switch rozczarowuje

Nie samą Zeldą żyje człowiek.

11 stycznia 2017

ArtykułXbox One w 2017 roku i gry na wyłączność

Krajobraz po skasowaniu Scalebound.

10 stycznia 2017

ArtykułSztuka w grach - tylko dla wybranych

Problematyczna zabawa formą.

4 stycznia 2017

30 grudnia 2016

29 grudnia 2016

28 grudnia 2016

27 grudnia 2016

ArtykułNiezależne hity 2016 roku

Świetny indie-rok.

25 grudnia 2016

ArtykułDark Souls i wybór poziomu trudności

Czy łatwy tryb zaszkodziłby grze?

7 grudnia 2016

28 listopada 2016

ArtykułCzy to jeszcze Dead Rising, czy już Saints Row?

Przed premierą czwartej części serii.

21 listopada 2016

13 listopada 2016

ArtykułPiękno przyjaźni w cyfrowym świecie

Realna więź nierealnych postaci.