Publicystyka Archiwum Strona 2

27 grudnia 2018

25 grudnia 2018

ArtykułCzy kolejna FIFA to FIFA 2.0?

Nieprzypadkowy zapis.

21 grudnia 2018

ArtykułOd Baldur's Gate do Wiedźmina

Kulisy przełomowej lokalizacji, która doprowadziła do powstania pierwszej gry CD Projektu.

10 grudnia 2018

6 grudnia 2018

16 października 2018

13 października 2018

ArtykułDead Space, czyli survival horror idealny

Wspomnienie z okazji 10 urodzin hitu od studia Visceral.

6 października 2018

ArtykułAssassin's Creed i zapomniana sztuka skrytobójstwa

Seria powróci do korzeni w Japonii?

26 wrzesień 2018

25 wrzesień 2018

24 wrzesień 2018

ArtykułCzego oczekujemy po The Elder Scrolls 6?

Więcej realizmu w świecie fantasy, ale nie tylko.

21 wrzesień 2018

ArtykułFilary otwartego świata. Jak nie zniechęcić gracza?

Świat, eksploracja, walka i historia.

20 wrzesień 2018

11 wrzesień 2018

ArtykułTomasz Gop: „Jestem pozytywnie przerażony” - wywiad rzeka

O pokorze, game-devie, nowych wyzwaniach i odejściu z CD Projektu.

15 sierpnia 2018

10 sierpnia 2018

24 lipca 2018

17 lipca 2018

ArtykułFortnite jako e-sport. Czy ma szansę na sukces?

Popularność gry a atrakcyjność transmisji.

13 lipca 2018

10 lipca 2018

14 czerwca 2018

ArtykułCyberpunk 2077 - trailer kontra uniwersum

Jak odzwierciedlono świat Pondsmitha w zwiastunie gry.

12 czerwca 2018

11 czerwca 2018

4 czerwca 2018

1 czerwca 2018

ArtykułW samym sercu motosportu - reportaż z pokazu The Crew 2

Jeździliśmy Porsche, Land Roverem i 600-konnym driftowozem.

28 maja 2018

25 maja 2018

ArtykułDetroit - legenda martwego miasta

Historia metropolii z nowej gry Quantic Dream.

22 maja 2018

16 maja 2018

ArtykułJaki będzie Rage 2?

Spore pole do popisu.

15 maja 2018

12 maja 2018

9 maja 2018

Niedostatek wampirzych bohaterów

Dyskryminacja krwiopijców?

7 maja 2018

5 maja 2018

4 maja 2018

ArtykułSztuczna inteligencja a Detroit: Become Human

Czy androidy kiedyś nam zaszkodzą?

28 kwietnia 2018

26 kwietnia 2018

ArtykułJak powstawała seria God of War

Historia twórców Kratosa.

22 kwietnia 2018

4 kwietnia 2018

ArtykułBattlefield 2018 - nadzieje i oczekiwania

Szansa na dużą różnorodność.

2 kwietnia 2018

1 kwietnia 2018

31 marca 2018

ArtykułMetroidvania, soulslike i ewolucja gier

Narodziny nowych gatunków gier.

26 marca 2018

ArtykułWokół Far Cry 5, czyli lepiej zrozumieć Amerykę

Sekty, fałszywi prorocy i poszukiwanie samego siebie.

22 marca 2018

19 marca 2018

ArtykułGod of War - już graliśmy

Angażująca i szalenie satysfakcjonująca rozgrywka.

10 marca 2018

7 marca 2018

ArtykułCzas powrotu: Splinter Cell i Prince of Persia

Czy książę i Fisher mają jeszcze szansę?

3 marca 2018

2 marca 2018

1 marca 2018

ArtykułBattlefield po Apokalipsie. Co dalej z serią?

DICE powinno uczyć się na błędach.

23 lutego 2018

12 lutego 2018

9 lutego 2018

ArtykułCD Projekt, targi E3 i Cyberpunk 2077 - szanse i zagrożenia

„Naszym celem jest robienie najlepszych gier na świecie.”

7 lutego 2018

5 lutego 2018

ArtykułYakuza 6: The Song of Life - już graliśmy

Pierwsze wrażenia z przedpremierowego pokazu.

4 lutego 2018

22 stycznia 2018

21 stycznia 2018

ArtykułStreet Fighter 5 wraca na szczyt

Wrażenia z Arcade Edition.

20 stycznia 2018

15 stycznia 2018

8 stycznia 2018

2 stycznia 2018

ArtykułIntrygująca eksploracja w Prey

Podróż ważniejsza od celu.

29 grudnia 2017

ArtykułTajemniczy świat Hollow Knight

Fascynująca historia... insektów.

19 grudnia 2017

ArtykułCiemna strona Valve

Steam coraz gorszy dla niezależnych twórców.

13 grudnia 2017

12 grudnia 2017

10 grudnia 2017

7 grudnia 2017

11 listopada 2017

6 listopada 2017

ArtykułDetroit: Become Human wytycza granicę człowieczeństwa - już graliśmy

Pierwsze wrażenia z nowej gry twórców Heavy Rain.

30 października 2017

26 października 2017

19 października 2017

18 października 2017

ArtykułZamknięcie studia Visceral Games przypomina o trendach

Projekt twórców Dead Space stanie się usługą.

12 października 2017

ArtykułMałaszyński: „Pamiętasz Turoka czy Heretica? Były zajebiste”

Rozmowa z głosem Star Lorda z LEGO Marvel Super Heroes 2.

9 października 2017

5 października 2017

4 wrzesień 2017

5 sierpnia 2017

ArtykułNintendo wciąż nie rozumie trybu multiplayer

Wszystkie dziwne decyzje w Splatoon 2.

4 sierpnia 2017

26 lipca 2017

16 lipca 2017

ArtykułNES i SNES Mini - co dalej?

Małe N64? GBA Classic?

3 lipca 2017

28 czerwca 2017

ArtykułEpic Games poza grami: Unreal Engine w filmie

Siła napędowa technologicznej rewolucji.

26 czerwca 2017

ArtykułXbox One X - między PC a obecną generacją konsol

Czy warto będzie kupić sprzęt Microsoftu?

22 czerwca 2017

ArtykułScenariusz i bohaterowie Wolfenstein: The New Order

Co zaskoczyło najbardziej w świetnej strzelance.

17 czerwca 2017

ArtykułE3 2017 i urodzaj VR

Zaskakująca liczba zapowiedzi.

14 czerwca 2017

13 czerwca 2017

ArtykułE3 i znaczenie nowych marek

Kto „wygrał” w tym roku?

9 czerwca 2017

ArtykułOczekiwania przed E3 2017

Sequele, nowe marki i gry na wyłączność.

30 maja 2017

ArtykułDestiny 2 i kwestia PC

Rozczarowujące opóźnienie premiery.

24 maja 2017

ArtykułThe Crew 2 - nadzieje i obawy

Czego potrzebuje druga część?

20 maja 2017

ArtykułŻegnajcie sequele - czas dodatków

Jedna gra na całe życie?

18 maja 2017

17 maja 2017

16 maja 2017