Publicystyka Archiwum

27 lipca 2020

23 lipca 2020

22 lipca 2020

6 lipca 2020

29 czerwca 2020

13 czerwca 2020

ArtykułDiablo 4 musi być bardziej jak Path of Exile

To nie wstyd wzorować się na najlepszych.

11 czerwca 2020

9 czerwca 2020

5 czerwca 2020

2 czerwca 2020

30 maja 2020

28 maja 2020

27 maja 2020

25 maja 2020

21 maja 2020

ArtykułDaniel Vavra - specjalista od Mafii i pijanych zbójów

Mafia i Kingdom Come w jednym stali domu.

20 maja 2020

18 maja 2020

ArtykułZnajdźki mądrze ukryte - Doom wie, jak to robić

Zapchajdziury kontra pomysłowe rozwiązania.

14 maja 2020

13 maja 2020

12 maja 2020

ArtykułMagia Assassin's Creed Odyssey kryje się w dobrej zabawie

Dlaczego tak wielu graczy zakochało się w Odyssey?

10 maja 2020

ArtykułWywiad: szef rozwoju Xbox Series X o mocy, cenie i animacji startowej

„Widzieliśmy rzeczy, które wydawały nam się niemożliwe”.

8 maja 2020

2 maja 2020

8 kwietnia 2020

16 marca 2020

24 lutego 2020

5 lutego 2020

31 stycznia 2020

30 stycznia 2020

ArtykułCzekając na Half-Life: Alyx - dwa miesiące z wirtualną rzeczywistością

Świetna technologia, która potrzebuje jeszcze czasu.

22 stycznia 2020

15 stycznia 2020

27 grudnia 2019

26 grudnia 2019

ArtykułCzy mamy już dość otwartych światów w grach?

Znajdźki, przejmowanie obozów, wspinanie na wieże.

24 grudnia 2019

23 grudnia 2019

21 grudnia 2019

12 grudnia 2019

26 listopada 2019

ArtykułVR potrzebuje Half-Life'a

Alyx może coś zmienić.

31 października 2019

ArtykułZa wielkim firewallem - gry wideo w Chinach

Olbrzymi świat gier w Państwie Środka... od środka.

24 października 2019

15 października 2019

ArtykułCo się stało z Blizzardem?

Zmiany, Chiny i Activision.

3 wrzesień 2019

21 sierpnia 2019

6 sierpnia 2019

ArtykułDlaczego nie kończymy gier?

Kiedy kuszą promocje...

26 lipca 2019

ArtykułXiaomi lepsze? Fenomen chińskiego giganta i jego sekret

Od ambicji po nosacze, aż do wielkiego sukcesu.

24 lipca 2019

17 lipca 2019

3 lipca 2019

27 czerwca 2019

19 czerwca 2019

ArtykułImponujący rozmach Dying Light 2 - wrażenia z pokazu gry

Ambitny projekt z szansą na duży sukces.

11 czerwca 2019

10 czerwca 2019

7 czerwca 2019

4 czerwca 2019

3 czerwca 2019

30 maja 2019

24 maja 2019

ArtykułGTA 6 i trzy miasta - wszystkie „za” i „przeciw”

Szanse na udaną realizację szalonego pomysłu.

15 maja 2019

14 maja 2019

ArtykułCzy potrzebujemy nowości w padach do PS5 i nowego Xboksa?

W obliczu coraz bardziej skomplikowanego sterowania.

10 maja 2019

2 maja 2019

17 kwietnia 2019

12 kwietnia 2019

ArtykułCzy Sekiro powinno mieć niższy poziom trudności?

Ułatwienia kontra wizja artystyczna.

9 kwietnia 2019

8 kwietnia 2019

5 kwietnia 2019

4 kwietnia 2019

3 kwietnia 2019

29 marca 2019

21 marca 2019

ArtykułKiedy ukaże się GTA 6, rynek gier czeka rewolucja

Strefa komfortu otwartych światów.

18 marca 2019

ArtykułDark Souls, Bloodborne, Sekiro - jak ewoluowały gry studia From Software

Żelazna konsekwencja, japoński sznyt i odrobina nonszalancji.

14 marca 2019

ArtykułCzy GTA 6 tylko na PlayStation 5 oznaczałoby wojnę totalną?

Kolejna generacja i walka Sony z Microsoftem.

12 marca 2019

8 marca 2019

7 marca 2019

6 marca 2019

ArtykułKiedy Rojak zjada Traszkę - wywiad z twórcą Days Gone

Plus: film z rozgrywki i opowieści o procesie produkcyjnym.

5 marca 2019

28 lutego 2019

25 lutego 2019

ArtykułJak oślepiony przez kulę nastolatek uczył się grać od nowa

„Desperacko chciałem jeszcze raz zagrać w ulubione tytuły”.

18 lutego 2019

15 lutego 2019

11 lutego 2019

ArtykułOd Baldur's Gate do Mass Effect - BioWare powraca

Wspominamy najważniejsze produkcje kanadyjskiego studia.

30 stycznia 2019

ArtykułCzy brakuje nam trudnych gier w stylu Resident Evil 2?

Jak gra Capcomu zrywa z popularnymi schematami.

29 stycznia 2019

18 stycznia 2019

17 stycznia 2019

ArtykułIle metra jest w Metro Exodus?

Jak wypada najnowsza odsłona na tle Metro 2033 i Last Light?

16 stycznia 2019

ArtykułNaziemna linia metra - graliśmy w Metro Exodus

Koleją po postapokaliptycznej Rosji.

10 stycznia 2019

9 stycznia 2019

ArtykułSzalona koncepcja Mad Box - czy potrzebujemy kolejnej konsoli?

Jak znaleźć miejsce na rynku i przekonać graczy innowacjami.

8 stycznia 2019

29 grudnia 2018

27 grudnia 2018

25 grudnia 2018

ArtykułCzy kolejna FIFA to FIFA 2.0?

Nieprzypadkowy zapis.

Pierwsza Poprzednia