Publicystyka Archiwum

Czwartek, 14 czerwca 2018

ArtykułCyberpunk 2077 - trailer kontra uniwersum

Jak odzwierciedlono świat Pondsmitha w zwiastunie gry.

Wtorek, 12 czerwca 2018

Poniedziałek, 11 czerwca 2018

Poniedziałek, 4 czerwca 2018

Piątek, 1 czerwca 2018

ArtykułW samym sercu motosportu - reportaż z pokazu The Crew 2

Jeździliśmy Porsche, Land Roverem i 600-konnym driftowozem.

Poniedziałek, 28 maja 2018

Piątek, 25 maja 2018

ArtykułDetroit - legenda martwego miasta

Historia metropolii z nowej gry Quantic Dream.

Wtorek, 22 maja 2018

Środa, 16 maja 2018

ArtykułJaki będzie Rage 2?

Spore pole do popisu.

Wtorek, 15 maja 2018

Sobota, 12 maja 2018

Środa, 9 maja 2018

Niedostatek wampirzych bohaterów

Dyskryminacja krwiopijców?

Poniedziałek, 7 maja 2018

Sobota, 5 maja 2018

Piątek, 4 maja 2018

ArtykułSztuczna inteligencja a Detroit: Become Human

Czy androidy kiedyś nam zaszkodzą?

Sobota, 28 kwietnia 2018

Czwartek, 26 kwietnia 2018

ArtykułJak powstawała seria God of War

Historia twórców Kratosa.

Niedziela, 22 kwietnia 2018

Środa, 4 kwietnia 2018

ArtykułBattlefield 2018 - nadzieje i oczekiwania

Szansa na dużą różnorodność.

Poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Niedziela, 1 kwietnia 2018

Sobota, 31 marca 2018

ArtykułMetroidvania, soulslike i ewolucja gier

Narodziny nowych gatunków gier.

Poniedziałek, 26 marca 2018

ArtykułWokół Far Cry 5, czyli lepiej zrozumieć Amerykę

Sekty, fałszywi prorocy i poszukiwanie samego siebie.

Czwartek, 22 marca 2018

Poniedziałek, 19 marca 2018

ArtykułGod of War - już graliśmy

Angażująca i szalenie satysfakcjonująca rozgrywka.

Sobota, 10 marca 2018

Środa, 7 marca 2018

ArtykułCzas powrotu: Splinter Cell i Prince of Persia

Czy książę i Fisher mają jeszcze szansę?

Sobota, 3 marca 2018

Piątek, 2 marca 2018

Czwartek, 1 marca 2018

ArtykułBattlefield po Apokalipsie. Co dalej z serią?

DICE powinno uczyć się na błędach.

Pierwsza Poprzednia