Publicystyka Archiwum

30 maja 2020

28 maja 2020

27 maja 2020

25 maja 2020

21 maja 2020

ArtykułDaniel Vavra - specjalista od Mafii i pijanych zbójów

Mafia i Kingdom Come w jednym stali domu.

20 maja 2020

18 maja 2020

ArtykułZnajdźki mądrze ukryte - Doom wie, jak to robić

Zapchajdziury kontra pomysłowe rozwiązania.

14 maja 2020

13 maja 2020

12 maja 2020

ArtykułMagia Assassin's Creed Odyssey kryje się w dobrej zabawie

Dlaczego tak wielu graczy zakochało się w Odyssey?

10 maja 2020

ArtykułWywiad: szef rozwoju Xbox Series X o mocy, cenie i animacji startowej

„Widzieliśmy rzeczy, które wydawały nam się niemożliwe”.

8 maja 2020

2 maja 2020

8 kwietnia 2020

16 marca 2020

24 lutego 2020

5 lutego 2020

31 stycznia 2020

30 stycznia 2020

ArtykułCzekając na Half-Life: Alyx - dwa miesiące z wirtualną rzeczywistością

Świetna technologia, która potrzebuje jeszcze czasu.

22 stycznia 2020

15 stycznia 2020

27 grudnia 2019

26 grudnia 2019

ArtykułCzy mamy już dość otwartych światów w grach?

Znajdźki, przejmowanie obozów, wspinanie na wieże.

24 grudnia 2019

23 grudnia 2019

21 grudnia 2019

12 grudnia 2019

26 listopada 2019

ArtykułVR potrzebuje Half-Life'a

Alyx może coś zmienić.

31 października 2019

ArtykułZa wielkim firewallem - gry wideo w Chinach

Olbrzymi świat gier w Państwie Środka... od środka.

24 października 2019

15 października 2019

ArtykułCo się stało z Blizzardem?

Zmiany, Chiny i Activision.

3 wrzesień 2019

21 sierpnia 2019

6 sierpnia 2019

ArtykułDlaczego nie kończymy gier?

Kiedy kuszą promocje...

26 lipca 2019

ArtykułXiaomi lepsze? Fenomen chińskiego giganta i jego sekret

Od ambicji po nosacze, aż do wielkiego sukcesu.

24 lipca 2019

17 lipca 2019

3 lipca 2019

27 czerwca 2019

19 czerwca 2019

ArtykułImponujący rozmach Dying Light 2 - wrażenia z pokazu gry

Ambitny projekt z szansą na duży sukces.

11 czerwca 2019

10 czerwca 2019

7 czerwca 2019

4 czerwca 2019

3 czerwca 2019

30 maja 2019

24 maja 2019

ArtykułGTA 6 i trzy miasta - wszystkie „za” i „przeciw”

Szanse na udaną realizację szalonego pomysłu.

15 maja 2019

14 maja 2019

ArtykułCzy potrzebujemy nowości w padach do PS5 i nowego Xboksa?

W obliczu coraz bardziej skomplikowanego sterowania.

10 maja 2019

2 maja 2019

17 kwietnia 2019

12 kwietnia 2019

ArtykułCzy Sekiro powinno mieć niższy poziom trudności?

Ułatwienia kontra wizja artystyczna.

9 kwietnia 2019

8 kwietnia 2019

5 kwietnia 2019

4 kwietnia 2019

3 kwietnia 2019

29 marca 2019

21 marca 2019

ArtykułKiedy ukaże się GTA 6, rynek gier czeka rewolucja

Strefa komfortu otwartych światów.

18 marca 2019

ArtykułDark Souls, Bloodborne, Sekiro - jak ewoluowały gry studia From Software

Żelazna konsekwencja, japoński sznyt i odrobina nonszalancji.

14 marca 2019

ArtykułCzy GTA 6 tylko na PlayStation 5 oznaczałoby wojnę totalną?

Kolejna generacja i walka Sony z Microsoftem.

12 marca 2019

8 marca 2019

7 marca 2019

6 marca 2019

ArtykułKiedy Rojak zjada Traszkę - wywiad z twórcą Days Gone

Plus: film z rozgrywki i opowieści o procesie produkcyjnym.

5 marca 2019

28 lutego 2019

25 lutego 2019

ArtykułJak oślepiony przez kulę nastolatek uczył się grać od nowa

„Desperacko chciałem jeszcze raz zagrać w ulubione tytuły”.

18 lutego 2019

15 lutego 2019

11 lutego 2019

ArtykułOd Baldur's Gate do Mass Effect - BioWare powraca

Wspominamy najważniejsze produkcje kanadyjskiego studia.

30 stycznia 2019

ArtykułCzy brakuje nam trudnych gier w stylu Resident Evil 2?

Jak gra Capcomu zrywa z popularnymi schematami.

29 stycznia 2019

18 stycznia 2019

17 stycznia 2019

ArtykułIle metra jest w Metro Exodus?

Jak wypada najnowsza odsłona na tle Metro 2033 i Last Light?

16 stycznia 2019

ArtykułNaziemna linia metra - graliśmy w Metro Exodus

Koleją po postapokaliptycznej Rosji.

10 stycznia 2019

9 stycznia 2019

ArtykułSzalona koncepcja Mad Box - czy potrzebujemy kolejnej konsoli?

Jak znaleźć miejsce na rynku i przekonać graczy innowacjami.

8 stycznia 2019

29 grudnia 2018

27 grudnia 2018

25 grudnia 2018

ArtykułCzy kolejna FIFA to FIFA 2.0?

Nieprzypadkowy zapis.

21 grudnia 2018

ArtykułOd Baldur's Gate do Wiedźmina

Kulisy przełomowej lokalizacji, która doprowadziła do powstania pierwszej gry CD Projektu.

10 grudnia 2018

6 grudnia 2018

16 października 2018

13 października 2018

ArtykułDead Space, czyli survival horror idealny

Wspomnienie z okazji 10 urodzin hitu od studia Visceral.

6 października 2018

ArtykułAssassin's Creed i zapomniana sztuka skrytobójstwa

Seria powróci do korzeni w Japonii?

26 wrzesień 2018

25 wrzesień 2018

24 wrzesień 2018

ArtykułCzego oczekujemy po The Elder Scrolls 6?

Więcej realizmu w świecie fantasy, ale nie tylko.

Pierwsza Poprzednia