
W produkcji | Path of Exile - rozbudowane, darmowe MMO, podobne do Diablo
Wrażenia z zamkniętych testów. Dziś startuje otwarta beta.
W produkcji | Path of Exile - rozbudowane, darmowe MMO, podobne do Diablo
Wrażenia z zamkniętych testów. Dziś startuje otwarta beta.
W produkcji | Graliśmy w The Last of Us 2. Wrażenia bez spoilerów
Większa skala i więcej emocji.
W produkcji | Total War: Three Kingdoms - inne podejście do realizmu oznacza spore zmiany w serii
„Dynasty Warriors do kwadratu”.
W produkcji | Graliśmy w Assassin's Creed Odyssey
Znajoma rozgrywka z lepszym systemem walki.
W produkcji | Fallout 76 to przyjemny kompromis
Trzy godziny w postapokaliptycznej Wirginii Zachodniej.
W produkcji | Graliśmy w Resident Evil 2 - zaskakujące połączenie klasyki z nowoczesnością
Horror na komisariacie.
W produkcji | Graliśmy w Red Dead Redemption 2 - kandydat na grę generacji
Rockstar znowu to zrobił.
W produkcji | Graliśmy w Starlink - kolorowa galaktyka i zabawki
Zaskakująco udane połączenie.
W produkcji | Sekiro: Shadows Die Twice, czyli upragniony powiew świeżości - już graliśmy
Więcej niż „kolejne soulsy”.
W produkcji | Lara rozwija skrzydła - graliśmy w Shadow of the Tomb Raider
Peruwiańskie przygody.
W produkcji | Spider-Man powraca na PS4 z wielką mocą - już graliśmy
Pierwsze wrażenia.
W produkcji | Detroit: Become Human wytycza granicę człowieczeństwa - już graliśmy
Pierwsze wrażenia z nowej gry twórców Heavy Rain.
W produkcji | Rozterki androidów - graliśmy w Detroit: Become Human
Interaktywny dramat.
W produkcji | God of War - już graliśmy
Angażująca i szalenie satysfakcjonująca rozgrywka.
W produkcji | Graliśmy w Metro Exodus - udane pożegnanie z liniowością
Otwarty charakter nie zaszkodzi serii.
W produkcji | Nowy wymiar sandboksa - graliśmy w The Crew 2
Esencja motosportu.
W produkcji | Graliśmy w Far Cry 5 - amerykański chaos w dobrym stylu
FBI kontra sekta.
W produkcji | Obsesja Lary Croft - graliśmy w Shadow of the Tomb Raider
Filmowy prolog egzotycznej przygody.
W produkcji | Total War: Arena to udany eksperyment
Najlepsze wykorzystanie formuły World of Tanks.
W produkcji | Assassin's Creed Origins - świeży powrót w dobrze znanej formule
Wrażenia z rozgrywki.
W produkcji | Graliśmy w kampanię Star Wars Battlefront 2
Półtorej godziny z fabułą.
W produkcji | W Kingdom Come: Deliverance nie jesteśmy typowym bohaterem - wrażenia z pokazu
Średniowieczne RPG imponuje.
W produkcji | Total War: Warhammer 2 i pustynne szkielety - graliśmy frakcją Tomb Kings
Różnorodni nieumarli.