Digital Foundry Archiwum

12 maja 2021

30 kwietnia 2021

20 kwietnia 2021

6 kwietnia 2021

29 stycznia 2021

12 stycznia 2021

8 stycznia 2021

13 grudnia 2020

Digital Foundry | Cyberpunk 2077 na PS5 i Xbox Series X/S - analiza Digital Foundry

Narzędzie porównawcze, testy wydajności i jakości obrazu.

11 grudnia 2020

Digital Foundry | Cyberpunk 2077 na PC - analiza techniczna Digital Foundry

Bliższe spojrzenie na najwyższy poziom wrażeń i nowe limity REDengine.

7 grudnia 2020

19 listopada 2020

7 listopada 2020

6 listopada 2020

5 listopada 2020

15 października 2020

13 października 2020

2 października 2020

1 października 2020

18 wrzesień 2020

3 sierpnia 2020

27 lipca 2020

Digital Foundry | O co chodzi z grafiką Halo Infinite - analiza Digital Foundry

Dynamiczne oświetlenie to duża nowość - ale ma wady.

14 lipca 2020

9 lipca 2020

1 lipca 2020

25 czerwca 2020

Digital Foundry | Czy cena PS5 Digital Edition może być niższa? - analiza Digital Foundry

W teorii: usunięcie napędu Blu-ray stwarza pewne możliwości.

21 czerwca 2020

18 czerwca 2020

15 czerwca 2020

13 czerwca 2020

2 czerwca 2020

15 maja 2020

5 maja 2020

30 kwietnia 2020

19 marca 2020

17 marca 2020

Digital Foundry | Xbox Series X od środka - analiza Digital Foundry

Poznaliśmy imponujące możliwości nowej generacji od Microsoftu.

28 lutego 2020

12 grudnia 2019

10 października 2019

7 października 2019

10 lipca 2019

12 czerwca 2019

Digital Foundry | Radeon RX 5700/5700 XT - analiza techniczna Navi od AMD

Obietnica szybkości wyższej niż RTX 2060 i RTX 2070.

11 czerwca 2019

Digital Foundry | Czy Wiedźmina 3 można przenieść na Nintendo Switch?

Ogromne wyzwanie w cieniu nieoficjalnych informacji.

5 czerwca 2019

3 czerwca 2019

15 maja 2019

Digital Foundry | Najlepsze karty graficzne - Ranking 2019: Nvidia i AMD

Najszybsze i najbardziej wartościowe opcje na rynku.

30 kwietnia 2019

Digital Foundry | Analiza techniczna Days Gone: Unreal Engine i świat gry pod mikroskopem

Studio Sony i silnik Epic Games: rzadkie połączenie, nietypowe efekty.

26 marca 2019

Digital Foundry | Sekiro: Shadows Die Twice prezentuje się najlepiej na PC

Przyjazna dla sprzętu zabawa w 60 FPS - i więcej.

21 marca 2019

Digital Foundry | Specyfikacja Google Stadia: rzut oka na następną generację?

Poprawione CPU, grafika z 10,7 TF mocy oraz opcje „chmury”.

20 marca 2019

8 marca 2019

Pierwsza Poprzednia