Artykuły
-
Artykuł | Ta gra to pradziadek Dead Space z lat 80. Poznajcie Project Firestart
Niewiele zmieniło się przez te 35 lat.
-
Opinia | Haptyka w padach od PS5 to nie chwyt marketingowy, a najciekawsza nowość tej generacji
Dzięki niej nie tęsknię za DualShockiem.
-
Opinia | Serial Fallout okiem fana. Świetna ekranizacja gier, ale tych od Bethesdy
Na przekór oczekiwaniom.
-
Artykuł | Już drugi Książę w tym roku. Graliśmy w The Rogue Prince of Persia
Tym razem od mistrzów rougelike'ów.
-
Artykuł | GeForce NOW po 4 latach. Czy chmura dogoniła PC?
Wrażenia z użytkowania.
-
Opinia | Polska rodem z horroru Lovecrafta. Holstin zachwycił mnie pomysłem na siebie
Jest na co czekać.
-
Artykuł | Twórcy jednej gry. Stworzyli hit i słuch o nich zaginął
Halo, gdzie jesteście?
-
Artykuł | Na te małe gry warto czekać. To mogą być perełki, które nie zajmą wiele czasu
Małe jest piękne!
-
Artykuł | Premiery Gier 2024 - kalendarz premier
Kalendarz gracza ze wszystkimi najważniejszymi tytułami.
-
Artykuł | Nemesis, krzyżak i inne rzeczy, którymi twórcy gier nie chcą się dzielić z innymi twórcami gier
Krótka historia patentów.
-
Artykuł | Dutch van der Linde to mój ulubiony antagonista. RDR 2 mistrzowsko opowiada o jego przemianie
Dutch zawsze ma plan.
-
Opinia | Bethesdo, obudź się! Bez radykalnych zmian The Elder Scrolls 6 będzie porażką
I to znacznie dotkliwszą niż Starfield.
-
Artykuł | Max Payne Remake to za mało. Chcę nowej opowieści noir od Remedy
Zespół Sama Lake’a stworzyłby doskonałą historię.
-
Opinia | Horizon Forbidden West błyszczy na PC. To kolejny udany port gry Sony
Jedna z najpiękniejszych gier na PS5 teraz na komputerach.
-
Digital Foundry | Analiza specyfikacji PlayStation 5 Pro - najmocniejsza konsola w historii
Większe, szybsze GPU, poprawiony ray tracing i skalowanie AI. Ale czego można oczekiwać od gier?
-
Jestem zaintrygowany.
-
Opinia | Chciałbym, żeby Hogwarts Legacy 2 było grą-usługą
Tak byłoby lepiej.
-
Swoboda okazała się ważniejsza od historii.
-
Opinia | Grałem w Rise of the Ronin. Ten otwarty świat z soulslike'ową walką ma na siebie pomysł
Uspokajam: można zmienić poziom trudności.
-
Opinia | The Sinking City 2 będzie kolejną ofiarą złych decyzji studia
Mam złe przeczucia.
-
Artykuł | Branża gier musi oprzytomnieć. Porażka Suicide Squad to kolejne ostrzeżenie dla gier-usług
Ile jeszcze gier live-service musi polec?
-
Artykuł | Adaptujmy światy, a nie historie. Te gry nadają się do tego idealnie
Po pierwszych sukcesach mam ochotę na więcej.
-
Artykuł | Ta gra FromSoftware wciąż ma w sobie magię. Nawet teraz warto sięgnąć po Dark Souls
I powiem Wam, dlaczego.
-
Opinia | PlayStation i Xbox potrzebują konkurencji. Ich drogi się rozchodzą
Bez konfliktu nie ma postępu.
-
Artykuł | Ta gra jest absurdalnie realistyczna. W Project Zomboid nie przetrwasz nawet jednego dnia
Przynajmniej zanim nie nauczysz się mechanik.