Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Aktualizacja PS4 doda opcję wznowienia gry po wyłączeniu konsoli

Plus: Remote Play w 60 FPS.

Aktualizacja oprogramowania konsol PlayStation 4 oznaczona numerem 2.50 wprowadzi szereg usprawnień, w tym zapowiadaną jeszcze przed premierą funkcję zatrzymywania i wznawiania rozgrywki.

Premiera patcha „wkrótce”

Jak wyjaśniono na oficjalnym blogu, będziemy mogli przełączyć sprzęt w stan „Rest Mode”, by zmniejszyć zużycie prądu czy naładować kontroler. Później wystarczy tylko wcisnąć przycisk PS na padzie, by przejść ponownie do gry.

„Gdy czas się wylogować, po prostu przejdziemy do Rest Mode. Gdy następnym razem włączymy konsolę, zaczniemy grać w momencie, w którym skończyliśmy” - tłumaczy Scott McCarthy z Sony. „Mniej czasu spędzimy na włączaniu tytułów, a więcej na graniu.”

Dostęp do funkcji zależeć będzie od oprogramowania i nie każda produkcja musi oferować wsparcie dla tej opcji.

Inne zmiany w aktualizacji 2.50 to możliwość dostosowania liczby klatek na sekundę podczas korzystania z Remote Play i Share Play - 30 lub 60 FPS.

Patch - nazwany „Yukimura” - wprowadzi również opcje zmiany kont podrzędnych na główne bezpośrednio z poziomu konsoli i podpięcia znajomych z Facebooka na PS4. Pojawi się też funkcja automatycznego wykonywania screenshotów podczas zdobywania Trofeum.

Sony dodaje również szereg ułatwień dostępu dla osób z wadami wzroku i innymi problemami: automatyczne czytanie tekstu, większe czcionki, wyższy kontrast interfejsu, powiększanie obrazków, odwrócone kolory czy zmiana obłożenia przycisków DualShock 4.

Nie podano dokładnej daty premiery aktualizacji 2.50.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze