Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

AC Valhalla Świt Ragnaroku - Niespokojne sny

Wejście do Svartalfeihemu.

Niespokojne sny to misja wprowadzająca do wydarzeń dodatku Świt Ragnaroku (ang. Dawn of Ragnarok) do Assassin's Creed Valhalla. W jej trakcie wejdziesz do Svartalfheimu, całkowicie nowej części świata gry, w której rozgrywa się akcja rozszerzenia.


Na tej stronie:


Odpocznij pod drzewem i zastanów się nad swoją wizją

Zadanie to możesz odblokować na kilka sposobów, w zależności do tego, czy wracasz do gry (po ukończeniu poprzednich wątków) czy jest to twoje pierwsze podejście. Temat ten szczegółowo opisujemy na stronie AC Valhalla Świt Ragnaroku - jak rozpocząć dodatek, wymagania.

Udaj się na wschód od Kruczej przystani (1) i wejdź w interakcję z drzewem (2), by rozpocząć to zadanie. Po tym automatycznie zostaniesz przeniesiony do kolejnej misji, Ratunek.


Zanieś jemiołę Valce

Po ukończeniu zadania Ratunek znów trafisz do Kruczej Przystani i rozpocznie się dalszy ciąg misji Niespokojne sny. Udaj się do chaty Valki i wejdź w interakcję ze stolikiem (3), by wywołać rozmowę.

Po niej wyjdź na zewnątrz i zbierz jemiołę (4) rosnącą przy chacie znachorki. Udaj się teraz do pobliskiego kręgu (5) i umieść zebraną jemiołę w czterech wskazanych miejscach, a następnie wejdź w interakcję z ołtarzem na środku.

Po krótkiej scenie zostaniesz przeniesiony do kolejnego zadania, Dar dla boga.

Spis treści: Assassin's Creed Valhalla Świt Ragnaroku - poradnik do dodatku

O autorze

Awatar Jakub Bugielski

Jakub Bugielski

Guide Writer

Fan strategii wszelakich - z naciskiem na RTS-y - i produkcji niezależnych, dla których na bok odkłada tytuły AAA. Entuzjasta gotowania, miłośnik elektroniki i majsterkowicz-amator.

Komentarze