Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Kingdom Come: Deliverance otrzyma fanowski mod w świecie „Gry o Tron”

Projekt Seven Kingdoms.

Grupa fanów poinformowała, że zamierza rozpocząć prace nad opartą na serialu „Gra o Tron” i powieściowym cyklu „Pieśń lodu i ognia” modyfikacją do Kingdome Come: Deliverance.

Projekt zatytułowany Seven Kingdoms osadzono w trakcie Wojny Pięciu Królów na terenie Dorzecza - lokację wybrano ze względu na podobieństwa do rejonów z podstawowej gry. Nie zabraknie znanych z pierwowzoru rodów, w tym Starków, Lannisterów i Tullych.

Seven Kingdoms początkowo powstawało z myślą o Total War: Attila (na obrazku Lannisterowie)

Mod opiera się głównie na serialu „Gra o Tron”, ale twórcy zamierzają przedstawić inną historię, by nie powielać wątków z telewizyjnej produkcji. Mogą jednak pojawić się znane z oryginału postacie.

Do tego wiernie odwzorowany ekwipunek, obejmujący między innymi zróżnicowane pancerze oraz bronie, w tym miecze i łuki.

Warto zaznaczyć, że modyfikacja powstawała początkowo z myślą o strategii Total War: Attila. Postanowiono jednak przenieść projekt na RPG od czeskiego studia Warhorse.

Decyzję podjęto ponieważ dostarczone przez Creative Assembly narzędzia nie są zbyt dobre. Edytor jest podobno przestarzały, a tworzone za pośrednictwem aplikacji mapy pełne błędów, przez co przygotowanie pełnoprawnej kampanii nie jest możliwe.

Zobacz na YouTube

Kingdom Come: Deliverance bazuje na silniku CryEngine. Dzięki technologii opracowywanie poszczególnych elementów graficznych i obiektów jest ponoć znacznie prostsze.

Zobacz: Kingdom Come Deliverance - Poradnik, Solucja

Ponadto autorzy modyfikacji zwracają uwagę, że otwarty świat gry i nacisk na fabułę bardziej pasuje do projektu osadzonego w uniwersum „Gry o Tron”. Tytuł daje też twórcom szansę wprowadzenia w przyszłości kolejnych funkcji i trybów rozgrywki.

Poza tym choć Kingdom Come: Deliverance jeszcze nie ujrzało światła dziennego, odpowiedzialni za produkcję deweloperzy głośno mówią o wspieraniu modderów. Zespół przygotowujący Seven Kingdoms może więc liczyć na pomoc.

Właściwe prace nad projektem rozpoczną się dopiero, gdy gra zadebiutuje na rynku. Premiera tytułu zaplanowana jest zaś na 13 lutego.

Wersje moda przygotowaną z myślą o Total War: Attila nadal dostępna jest do pobrania za pośrednictwem serwisu ModDB, ale nie będzie dalej rozwijana.

Read this next