Eurogamer.pl

Producent Monster Hunter: World nie jest zwolennikiem „lootboxˇw”

Uważa, że zaburzają rozgrywkę.

Monster Hunter: World jest produkcją, w ktˇrej gracze nie uświadczą kupowanych za prawdziwe pieniądze skrzynek z losową zawartością. Na ten temat wypowiedział się jeden z głˇwnych twˇrcˇw projektu.

Producent gry - Ryozo Tsujimoto - w rozmowie z serwisem Trusted Reviews oznajmił, że nie jest zwolennikiem tak zwanych lootboxˇw. Deweloper uważa, że mogłyby zaburzyć charakterystyczne dla cyklu mechanizmy rozgrywki.

01

Monster Hunter: World z potworami, ale bez skrzynek z losową zawartością

- Chcemy, by gracz w trakcie zabawy sam odkrył, co sprawia, że nie może poradzić sobie z daną przeszkodą i znalazł rozwiązanie problemu. W momencie, gdy pokonujemy określoną trudność, czujemy się wspaniale - tłumaczy.

- Dlaczego mielibyśmy pozwolić pˇjść na skrˇty, pozbawiając wspomnianego uczucia, by zarobić trochę pieniędzy? To nie ma sensu. Nie chcemy przeszkadzać w tym procesie - dodaje.

Deweloper podkreśla, że skrzynki z losową zawartością nie sprzyjają też rozgrywce w kooperacji, będącej istotnym elementem powstającej gry. Jeżeli jeden z członkˇw drużyny posiadałby kupioną za gotˇwkę broń, mogłoby dojść do tarć z graczami niewydającymi prawdziwych pieniędzy.

Jednocześnie Capcom opublikował materiał prezentujący kolejne fragmenty rozgrywki z produkcji. Dziewięciominutowe nagranie przedstawia jedną z pierwszych lokacji, ktˇre zwiedzimy podczas zmagań - Coral Highlands.

Warto zaznaczyć, że dokładnie za tydzień - 18 stycznia - na PS4 rozpocznie się trzecia i ostatnia faza testˇw beta, trwająca do 22 stycznia.

Monster Hunter: World debiutuje wkrˇtce potem - 26 stycznia - na PS4 i Xbox One. W planach jest rˇwnież wersja PC, ktˇra jednak ukaże się dopiero jesienią.

Dzisiaj pisaliśmy o tym, że - jak twierdzi wspomniany producent Tsujimoto - powodem opˇźnienia wydania komputerowego jest chęć przeznaczenia dodatkowego czasu na prace i udoskonalenie rˇżnych elementˇw rozgrywki, w tym rozgrywek sieciowych.

Podstawowe założenia serii pozostają niezmienione - w grze chodzi o tropienie i pokonywanie coraz silniejszych przeciwnikˇw, z ktˇrych pozyskujemy materiały, by ulepszać ekwipunek, a potem polować na jeszcze silniejsze stwory.

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...