Eurogamer.pl

Assassin's Creed Origins - Dzieci ulicy, Mortem Romanum

Zadania dodatkowe w lokacji Memfis.

Co prawda Memfis nie jest dużą lokacją, ale teren ten jest na tyle mocno zagęszczony, że znajdziesz tu wiele zadań pobocznych. Region ten położony jest na wschodzie środkowej części wirtualnego Egiptu. Pamiętaj, że zadania w Memfis wymagać będą od ciebie posiadania nawet 30. poziomu doświadczenia. Niektóre z nich ukończysz jednak nawet na 22. Poniżej zawarliśmy opis następujących zadań:

221

Misja: Dzieci ulicy

Aktywacja zadania jest dość nietypowa. Musisz udać się w oznaczone na powyższej mapie miejsce (1), gdzie zauważysz małego chłopca. Gdy zbliżysz się do niego, zacznie uciekać. Biegnij zatem za nim, ale pod żadnym pozorem nie próbuj go atakować. W pewnym momencie chłopiec wbiegnie na jeden z budynków, a następnie przez otwór w dachu wskoczy na niższy poziom.

Wpadniesz w ten sposób zasadzkę, pomimo faktu, że chłopak będzie miał dobre intencje. Czeka cię zatem potyczka z kilkoma przeciwnikami. Po uporaniu się z zagrożeniem porozmawiaj z chłopcem, który poprosi cię o odnalezienie zaginionej siostry i rozwikłanie zagadki znikających z ulic dzieci. Kierujemy się zatem do portu w Memfis.

222

Zacznij rozbijać naczynia wskazane strzałką, aby rozwiązać język mężczyźnie.

Wejdziesz na teren śledztwa, a więc klasycznie już wypuść impuls Animusa, aby szybciej dostrzec elementy do zbadania. Będą zaznaczone żółtymi znacznikami. Kluczowy jednak będzie mężczyzna widoczny na powyższym obrazku. Nie będzie jednak zbyt skory do rozmowy, dlatego zacznij rozbijać czerwone naczynia obok.

Gdy rozpoczniesz demolkę, mężczyzna zacznie krzyczeć i obieca, że zdradzi ci wszystko, o czym zechcesz się dowiedzieć. Gdy zbadasz pozostałe elementy w okolicy, w tym ślady w zniszczonym statku, będziesz musiał udać się nad wodę nieopodal. Podążaj za znacznikiem misji i użyj Senu, oswojonego orła, aby wskazać statek porywaczy.

Dostań się tam w dowolny sposób, a następnie rozpraw się z okolicznymi bandytami. Wejdź na pokład i porozmawiaj z dzieckiem schowanym za workami. Okaże się, że to nie Kawit, poszukiwana siostra. W tym celu udajemy się do willi Gai, wracając do miejskiej części regionu. Wspomóż się Senu, aby zlokalizować cel.

Dziewczynka znajduje się na dolnym poziomie willi, dokąd prowadzą oddzielne schody. Aby zdobyć klucz do celi, ponownie skorzystaj z Senu, dzięki czemu namierzysz strażnika posiadającego klucz. Rozpraw się z nim oraz jego pomocnikami, przeszukaj ciało, a następnie wróć do więzionych. Po otwarciu celi i krótkim dialogu misja dobiegnie końca.

Misja: Mortem Romanum

Sugerowany poziom doświadczenia dla tego zadania to 30. Zostanie odblokowane po ukończeniu misji opisywanej powyżej. Aktywujesz je w niewielkim domku, wykonując interakcję na martwym ciele mężczyzny. Okazuje się, że to Nef, którego dzieci traktowały jak ojca. Winowajczynią jest Gaia - Rzymianka porywająca i zabijająca dzieci.

Musimy ją odnaleźć i zakończyć raz nareszcie jej żywot i działania. Udajemy się więc na północ, do krainy o nazwie Nom Ineb-Hedjet, gdzie wzdłuż Nilu pływa statek porywaczki i morderczyni. Gdy wystarczająco mocno zbliżysz się do celu, jak zawsze w takiej sytuacji użyj Senu. W ten sposób namierzysz swój cel.

223

Do statku, na którym przebywa Gaia, możesz dostać się wpław lub za pomocą łodzi.

Jeżeli czujesz się dobrze w walce dystansowej, nie musisz oczywiście wchodzić na pokład statku. Walka jednak będzie łatwiejsza, gdy dostaniesz się na pokład. Dzięki temu będziesz mógł także przeszukać ciała pokonanych osób.

Pozbądź się wszystkich strażników przebywających na pokładzie, na końcu zabijając cel oznaczony znacznikiem misji. Zabójstwa nie dokonasz jednak w klasyczny sposób. Musisz użyć ukrytych ostrzy, dlatego podejdź do kobiety i naciśnij przycisk interakcji. Gdy morderczyni padnie martwa, misja automatycznie się zakończy.

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...