Eurogamer.pl

Assassin's Creed Origins - Dylemat piekarki, Najpaskudniejszy odór

Zadania dodatkowe w lokacji Memfis.

Kontynuujemy opis pobocznych misji dostępnych w misji. Na poprzedniej stronie przedstawiliśmy zadania Dzieci ulicy i Mortem Romanum. Opisywane poniżej zadania wymagają postaci z poziomem doświadczenia 20-23. Na tej stronie zawarliśmy opis następujących misji:

224

Misja: Dylemat piekarki

Porozmawiaj z kobietą, którą znajdziesz w miejscu oznaczonym (1) na powyższej mapie. To miejscowa piekarka, która korzysta z usług degustatora jej wyrobów. Mężczyzna został jedak aresztowany przez ludzi Ptolemeusza, a bez niego piekarka nie może piec ciastek. Udajemy się więc na południowy wschód od targowiska, gdzie degustator jest rzekomo więziony.

Gdy zbliżysz się do celu, użyj Senu, czyli oswojonego orła. Dzięki niemu namierzysz błyskawicznie swój cel. Co ciekawe, tym razem cel jest ruchomy, więc możesz go zauważyć w dowolnym miejscu Memfis. Degustator przewożony jest w klatce na powozie. Zabij woźnicę w dowolny sposób, a następnie zniszcz klatkę, aby uwolnić mężczyznę.

225

Powóz jedzie bardzo wolno, możesz go dogonić nawet pieszo.

Musisz podnieść degustatora i zawieźć go z powrotem na targowisko, do piekarki. Możesz go umieścić na wierzchowcu, aby wykonać cały proces znacznie szybciej. W rozmowie dowiesz się o zatrutych ciastkach, które są ukryte w dzbanach na terenach silnie strzeżonego obozu wojskowego. Udajemy się tam zatem, a gdy zbliżamy się do celu, używamy Senu.

226

Musisz zniszczyć wszystkie.

Po namierzeniu dzbanów za pomocą Senu, musisz udać się do obozu wojskowego. To koszary memfitów, a więc znajduje się tam mnóstwo żołnierzy. Możesz oczywiście pokusić się o ciche działanie, ale prędzej czy później twoja aktywność zostanie zauważona. Pozbądź się więc zagrożenia i sukcesywnie niszcz dzbany z zatrutymi ciastkami. Wraz ze zniszczeniem ostatniego dzbana, misja dobiegnie końca.

Misja: Najpaskudniejszy odór

Misję rozpoczniesz we wskazanym na mapie miejscu (2). Porozmawiaj z kapłanem, a następnie użyj Senu, aby zlokalizować wejście do grobowca. Wsuń się przez małą, oznaczoną znacznikiem szczelinę i zapal pochodnię. Zmierzaj przed siebie, aż dotrzesz do większej komnaty. Zabij znajdujących się tam bandytów.

Następnie skieruj się przez drzwi widoczne na poniższym obrazku. W ten sposób wkroczysz na teren śledztwa, więc wypuść impuls Animusa, aby podświetlić na żółto elementy do zbadania. Zejdź schodami na niższy poziom, gdzie odnajdziesz kluczowe do zbadania sprawy elementy. Po zapoznaniu się z nimi zniszcz zaporę widoczną na poniższym obrazku.

227

Wejdź tymi drzwiami (A), aby wkroczyć na teren śledztwa. Następnie zniszcz zaporę z bambusa (B).

W ten sposób dotrzesz do kolejnego pomieszczenia, gdzie odnajdziesz szczątki. Teraz musisz przyjrzeć się procesowi mumifikacji w wabecie, dlatego wydostań się na zewnątrz w dowolny sposób, a następnie udaj się do miejsca wskazanego znacznikiem misji. Po przerywniku filmowym po raz kolejny zbadaj poszlaki zaznaczone na żółto i porozmawiaj z pracownikami.

Po zrealizowaniu celu udaj się nieco dalej, gdzie w podwórzu swoje obowiązki wykonuje inny pracownik. Po dialogu udajemy się pół kilometra dalej, gdzie odnajdujemy magazyn ze skażonym natronem. Gdy docieramy na miejsce, uruchomi się kolejny przerywnik, po którym udajemy się do jaskini pod Wielką Świątynią.

Użyj Senu, aby dokładnie określić miejsce, gdzie znajdują się bandyci. Zmierzamy do odkrytego w ten sposób miejsca i rozprawiamy się z zastaną tam ekipą przeciwników. Gdy zabijesz ostatniego z nich, misja zostanie automatycznie zakończona.

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...