Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Fallout: New Vegas na silniku Fallout 4 - powstaje ambitny mod

Totalna konwersja.

„Totalne konwersje” - rozbudowane i ambitne modyfikacje - to niemal codzienność wśród fanów gier Bethesdy. Efekty końcowe są mniej imponujące, lub - najczęściej - wcale ich nie ma. Pozostaje mieć nadzieję, że w przypadku pomysłu na Fallout: New Vegas na silniku Fallout 4 twórcy doprowadzą projekt do końca.

Mod o wiele mówiącym tytule Fallout 4: New Vegas to właśnie próba przeniesienia Fallout: New Vegas z 2010 roku na silnik najnowszej odsłony serii, wydanej pięć lat później.

Prace postępują. Ostatnia aktualizacja na stronie projektu to ogłoszenie publikacji osobnej modyfikacji Extended Dialogue Interface, przenoszącej klasyczny interfejs dialogów do Fallout 4, gdzie element ten był często krytykowany.

„Idąc dalej, nasz zespół projektantów poziomów kontynuuje prace nad początkowymi lokacjami Fallout 4: New Vegas, w okolicy Goodsprings. Szybko zbliżamy się do punktu, w którym mamy nadzieję zacząć pokazywać fajne rzeczy” - napisano w komunikacie.

Efektem był poniższy materiał wideo, ujawniony pod koniec października.

Zobacz na YouTube

Na tym nie koniec, ponieważ dwa dni temu opublikowano także nowe podejście do jednego z dobrze znanych utworów muzycznych z New Vegas - „Doc Mitchell Theme”.

Nie ma wątpliwości, że twórcy projektu mają bardzo ambitne założenia i pozostaje mieć nadzieję, że - w odróżnieniu od wielu innych „totalnych konwersji” - zrealizują swoje plany.

Kiedy premiera Fallout 4: New Vegas? Jak pokazuje Skyblivion - pomysł na przeniesienie Obliviona na silnik Skyrima - prace mogą trwać przez długie, długie lata.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Fallout 4

PS4, Xbox One, PC

Fallout: New Vegas

iOS, PS3, Xbox 360, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze