Eurogamer.pl

South Park: The Fractured But Whole - misje dodatkowe, cz. 4

Zadania poboczne: Sięgnij nieba bram, Superbohater marketingu, Wielkie mordobicie.

W South Park: The Fractured But Whole oprócz zadań głównych, związanych z kampanią fabularną, możesz również brać udział w misjach pobocznych. Aktywują się w różny sposób - czasami automatycznie, po przejściu odpowiedniego miejsca w kampanii, a innym razem należy odkryć je samemu.

Zadania dodatkowe na obecnej stronie:

  • Sięgnij nieba bram
  • Superbohater marketingu
  • Wielkie mordobicie

Na liście z zadaniami, która wyświetla się na mapie miasta, są oznaczone kolorem zielonym, w przeciwieństwie do zadań głównych, które zaznaczono na niebiesko. Warto wykonywać misje poboczne, ponieważ oferują różnego rodzaju nagrody oraz możliwość zdobycia przedmiotów i doświadczenia. Pamiętaj, że przy misjach znajduje się liczba pokazująca, jaką moc powinien mieć bohater, aby sprostać zadaniu.

Sięgnij nieba bram

Po wykonaniu misji Cienka biała linia i wyjściu z domu, który był cały pokryty krwią, do bohatera odezwie się ksiądz. Powie, abyś udał się nad staw, gdzie spotkasz kogoś, kto wyznaczy kolejny cel.

Aby dostać się na miejsce użyj na blokadzie umiejętności przewrócenia (ikona dłoni). Następnie rozpraw się czekającymi tu starszakami i skieruj się do osoby, z którą masz porozmawiać. Na miejscu spotkasz superbohatera - Pana Wód, z którym główna postać popłynie na podwodną misję.

z004

Omijaj jednorożcem (1) przeszkody na drodze (2-4).

Okaże się, że będziesz musiał pomóc pewnej rybie, która pragnie, aby jej mama dostała się do nieba. Po kilku scenkach rozpocznie się mini gra. W jej trakcie naciskaj przycisk akcji, co będzie powodowało wznoszenie jednorożca (1 na obrazku powyżej). Celem jest unikanie chmur (2 na obrazku powyżej), kolumn (3 na obrazku powyżej) oraz dołu ekranu (4 na obrazku powyżej).

W dalszej części etapu uważaj też na diabła strzelającego ognistymi kulami. Nie przejmuj się, jeśli zginiesz. Wprawdzie będziesz musiał zacząć grę od nowa, ale za każdym razem będziesz posiadał większą ilość żyć. Po zakończeniu gry pojawi się Jezus. Podczas rozmowy z nim wybierz swoją przynależność oraz religię.

Po powrocie na Ziemię będziesz jeszcze musiał stoczyć walkę z wieśniakami, po czym nastąpi zakończenie zadania.

Superbohater marketingu

Po odblokowaniu umiejętności Pierdkouru w misji Drugie zderzenie wszechświatów udaj się do domu Cartmana i porozmawiaj z jego mamą przebywającą w kuchni (obrazek poniżej). Poprosi o pomoc w rozniesieniu ulotek w barze Skeetera na północnym zachodzie miasta.

z005

Mama Cartmana postanowiła udzielać korepetycji.

Uwaga - gdyby mama Cartmana nie zleciła tego zadania, to kontynuuj wątek fabularne i wróć do niej później.

Po dotarciu na miejsce rozdaj ulotki trzem mężczyznom - jeden siedzi przy stoliku z lewej strony, drugi w centrum pomieszczenia, a trzeci stoi przy barze. Kiedy skończysz wróć do pani Cartman i porozmawiaj z nią, co zakończy misję.

Wielkie mordobicie

Po wykonaniu zadania Superbohater marketingu pokręć się jakiś czas po mieście. Staraj się odwiedzić okolice domu Tokena. W pewnej chwili odezwie się mama Cartmana, która poprosi bohatera o pomoc.

z006

Po walce zrób selfie z dziewczynami.

Udaj się do domu Cartmana i wejdź do środka. Na miejscu okaże się, że do kobiety przyszła konkurencja, której nie podobają się jej poczynania. Po chwili rozpocznie się walka. Rozpraw się z alfonsem, co zakończy całą walkę (gdybyś miał problemy ze zdrowie to uzupełniaj jego stan).

Po pojedynku zrób selfie z dwiema dziewczynami (obrazek powyżej) i obejrzyj krótką scenkę z Cartmanem, po której misja się zakończy.

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...