Eurogamer.pl

South Park: The Fractured But Whole - misje dodatkowe, cz. 2

Zadania poboczne: Rozwieszanie zdjęć, Rozjuszone rodzynki, Wesołe kłopoty, Miłosny terapeuta.

W South Park: The Fractured But Whole oprócz zadań głównych, związanych z kampanią fabularną, możesz również brać udział w misjach pobocznych. Aktywują się w różny sposób - czasami automatycznie, po przejściu odpowiedniego miejsca w kampanii, a innym razem należy odkryć je samemu.

Zadania dodatkowe na obecnej stronie:

  • Rozwieszanie zdjęć
  • Rozjuszone rodzynki
  • Wesołe kłopoty
  • Miłosny terapeuta

Na liście z zadaniami, która wyświetla się na mapie miasta, są oznaczone kolorem zielonym, w przeciwieństwie do zadań głównych, które zaznaczono na niebiesko. Warto wykonywać misje poboczne, ponieważ oferują różnego rodzaju nagrody oraz możliwość zdobycia przedmiotów i doświadczenia. Pamiętaj, że przy misjach znajduje się liczba pokazująca, jaką moc powinien mieć bohater, aby sprostać zadaniu.

Rozwieszanie zdjęć

Tę misję poboczną można zacząć na kilka sposobów. Jednym z nich jest udanie się do alejki między Post Office, a D-Mobile. W obskurnym miejscu znajdziesz śmietnik stojący z prawej strony. Przeszukaj go, a znajdziesz zdjęcie. Kiedy to uczynisz misja automatycznie pojawi się w dzienniku.

Udaj się na posterunek policji znajdujący się przy głównej ulicy (1 na obrazku poniżej). Po wejściu do głównego pokoju z rudym detektywem Harrisem skieruj się do drzwi w prawym górnym narożniku ekranu, a potem przejdź przez te z napisem Soft Room. Trafisz do pokoju z Adamsem. Usiądź na krześle, a po chwili rozmowy otrzymasz 8 zdjęć, które masz rozwiesić w mieście.

062

Miejsca, w których należy rozwiesić zdjęcia z Adamsem.

Na powyższej mapie zaznaczono lokacje, w których należy przywiesić zdjęcia. Poniżej prezentujemy bardziej szczegółowe opisy:

  • Posterunek policji (1 na obrazku powyżej) - miejsce na zdjęcie jest na ściance pod policjantem pilnującym wejścia do głównej części posterunku.
  • Ratusz (2) - na tablicy na prawo od wejścia.
  • Ośrodek kultury (3) - na tablicy za mównicą w głównym holu. Dostaniesz się do niej przeciągając drabinę z lewej.
  • Kawiarnia Tweeka (4) - ścianka pod ladą głównego baru.
  • Sklep Jimba (5) - na tablicy pod głową wypchanego łosia.
  • Klub ze striptizem (6) - w pierwszym pomieszczeniu na tablicy z lewej. Aby się tam dostać przestaw drabinę z prawej.
  • Szkoła (7) - użyj umiejętności Pierdkouru (misja Drugie zderzenie wszechświatów) na wiatraku z prawej, dzięki czemu przy pomocy Kyle'a dostaniesz się na piętro, gdzie masz umieścić kolejne zdjęcie.
  • Las na północ od Stawu Starka (8) - znajdziesz tu tablicę, na której należy przyczepić zdjęcie. Aby to uczynić musisz oczyścić sobie drogę korzystając z piaszczarki, którą zdobędziesz w misji Setki rąk chaosu.

Po przywieszeniu wszystkich zdjęć wróć do Adamsa czekającego na posterunku policji i odbierz nagrodę.

Rozjuszone rodzynki

Misja aktywuje się automatycznie po zakończeniu zadania głównego o nazwie Komar w opałach.

z007

Uważaj, ponieważ dziewczyny z Raisins mogą korzystać z zauroczenia. Pod jego wpływem sojusznicy czasowo stają po stronie kelenerek.

Twoim celem będzie osiągnięcie mistrzostwa we wszystkich tytułach na karcie postaci związanych z zadaniem Rzeźnik Rodzynek. Początkowo celem będzie pokonanie 8 dziewczyn z klubu Raisins, a następnie kolejnych 10.

Wesołe kłopoty

Zadanie rozpocznie się automatycznie po ukończeniu poprzedniej misji pobocznej o nazwie Rozjuszone rodzynki. Spotkaj się z Komarem przed klubem Raisins. Okaże się, że chce rozprawić się z barmankami, które wcześniej zawróciły mu w głowie.

Walka składa się z trzech części - najpierw walczysz z dziewczynami i ochroniarzem, potem z kilkoma dodatkowymi kelnerkami, a na koniec jedną zwykłą i jedną potężną kelnerką.

Miłosny terapeuta

Misja pojawi się w dzienniku automatycznie w trakcie postępów w grze fabularnej (może się to stać m.in. podczas wykonywania misji głównej o nazwie Fiasko w Medical Fried Chicken). W trakcie podróżowania po mieście do bohatera odezwie się Craig, który powie, że chce się spotkać w kawiarni Tweeka.

Budynek, o którym wspomina, znajduje się w północno-wschodniej części miasta. Kiedy dotrzesz na miejsce porozmawiaj z Craigiem, który powie, że Tweek zabrał mu laptopa. Przekaże bohaterowi informację na kartce, którą masz zanieść Tweekowi.

052

Wygoń świnkę pierdem z jednego z dwóch wlotów (1, 2), a potem użyj czasopierda, aby zatrzymać czas.

Wejdź do kawiarni i udaj się w prawo, po czym przejdź przez drzwi na zaplecze, gdzie spotkasz poszukiwanego chłopaka. Dowiesz się, że Craig jest winny Tweekowi świnkę morską i zwróci laptopa, gdy otrzymasz zwierzaka. Wróć do Craiga stojącego przed budynkiem i pokaż mu otrzymany przed chwilą paragon.

Craig powie, że odda świnkę Tweekowi, jednak będziesz musiał się po nią udać. Skieruj się do domu Criaga znajdującego się na południu miasteczka. Skieruj się do pokoju Craiga na piętrze (drugie drzwi od prawej). Następnie pierdnij w jeden z dwóch wlotów wentylacyjnych (1, 2 na obrazku powyżej), w którym ukrywa się świnka. Następnie skorzystaj z czasopierda, żeby zatrzymać czas i złapać zwierzaka (3 na obrazku powyżej).

Wróć ze zwierzakiem do kawiarni i oddaj świnkę Tweekowi. Chłopak odda laptopa, ale ten zostanie zaraz zababrany przez jego ojca, który wręczy bohaterowi skierowanie do psychologa dla Craiga. Przekaż je Craigowi czekającemu przy ulicy. Następnie przekaż drugie skierowanie Tweekowi, a na sam koniec misji porozmawiaj z jego ojcem.

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...