Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Fani Destiny 2 na skraju buntu - twórcy obiecują lepszą komunikację

Anulowano transmisję na żywo.

Po tygodniach krytyki, twórcy Destiny 2 - studio Bungie - anulowali zaplanowaną na wieczór transmisję na żywo, związaną z dodatkiem Klątwa Ozyrysa. Zamiast tego otrzymamy komunikat, w którym przedstawiciele firmy odpowiedzą na nie najlepszą atmosferę wokół gry.

Od kilku dni społeczność zgromadzona wokół popularnej strzelanki wydaje się znajdować na granicy otwartego buntu, co na pewno nie jest korzystną sytuacją na kilka dni przed debiutem pierwszego większego rozszerzenia, zaplanowanego na 5 grudnia.

Już od dnia debiutu Destiny 2 gracze narzekają na problemy z ekonomią, systemem tokenów wymienianych na nagrody czy brak atrakcji dla wysokopoziomowych postaci. Ostatnio złość fanów tylko spotęgowały wieści, że twórcy celowo spowalniali tempo zdobywania doświadczenia, by - rzekomo - skłonić do wydawania prawdziwych pieniędzy na Engramy, czyli „skrzynki” z losową zawartością.

Bungie wyłączyło kontrowersyjny system, co jednak nie udobruchało graczy, ponieważ jednocześnie deweloperzy nie poinformowali, że dwukrotnie zwiększono sumę, jaka jest potrzebna do wypełnienia paska postępów.

Twórcy Destiny 2 są pod ostrzałem

Właśnie ten temat - informowanie graczy - poruszą dziś wieczorem Luke Smith oraz Mark Noseworthy, dwójka najważniejszych producentów Destiny 2. W tym celu anulowano zaplanowaną transmisję na żywo.

Zobacz: Destiny 2 - Poradnik, Solucja

„Zamiast tego skupimy wysiłki na dostarczeniu priorytetowych informacji na temat Destiny 2” - napisano w komunikacie na oficjalnym forum dyskusyjnym. „Usłyszycie kierownictwo studia, mówiące o ogólnym stanie gry, celach na przyszłość i reakcjach na wasze opinie”.

Smith zapewniał już w sobotę, że zaplanowane na 5 grudnia rozszerzenie Klątwa Ozyrysa do Destiny 2 wprowadzi szerzej zakrojone zmiany w ogólnej ekonomii gry, nagrodach i rozgrywce. Także o tych kwestiach przeczytamy dziś wieczorem.

„Każde medium ma swoje mocne i słabe strony” - dodaje David Dague, odpowiedzialny za kontakty ze społecznością. „Będziemy bardziej efektywnie dostarczać nowe treści i szczegóły za pomocą słowa pisanego (oraz obrazków). Będzie też okazja na podkreślenie osobowości twórców”.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Destiny 2

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze