Eurogamer.pl

CS:GO oceni poziom „zaufania” dla każdego konta

Odświeżony matchmaking.

Twórcy popularnej strzelanki CS:GO ujawnili nowy sposób na dobieranie graczy i tworzenie rozgrywek, co powinno zapewnić bardziej wyrównany poziom czy wyeliminowanie oszustów.

W ubiegłym roku Counter-Strike: Global Offensive wzbogaciło się o system Prime, zakładający łączenie kont z numerem telefonu, co miało przełożyć się na większą wiarygodność. Pewnym minusem była jednak konieczność awansowania na 21. poziom doświadczenia, zanim opcja stawała się dostępna.

Teraz Valve zapewnia, że jednak nie chce dzieli społeczności na tak wyraźne grupy - z Prime i bez Prime. W tym celu powstał właśnie system określający „zaufanie” na bazie szerokiej gamy czynników.

Twórcy nie podają oczywiście wszystkich czynników, ale CS:GO weźmie teraz pod uwagę między innymi liczbę godzin spędzonych w grze (oraz w innych tytułach na Steamie) czy też liczbę oskarżeń o oszukiwanie, wystosowanych pod naszym adresem.

Rozwiązanie pod nazwą „Trust Factor” już teraz jest domyślnie włączone podczas wyszukiwania rozgrywek w Counter-Strike: Global Offensive, choć alternatywnie można nadal szukać przeciwników wyłącznie wśród osób z kontami Prime.

1

Zaufanie w drużynie to podstawa

Aby poprawić współczynnik, „wystarczy tylko być pozytywnym członkiem społeczności CS:GO i Steam” - zapewnia Valve. W przeciwieństwie do rangi, obecnej wartości przypisanej do naszego konta nie można nigdzie podejrzeć.

Prime - choć traci na znaczeniu - pozostaje istotny, ponieważ przypisanie prawdziwego numeru telefonu do konta jest jednym z czynników branych pod uwagę przy określaniu „zaufania”.

Co ważne, jeśli gramy w drużynie, pod uwagę brany będzie najniższy współczynnik wśród osób w lobby.

Nocna aktualizacja CS:GO - poza Trust Factor - wprowadziła także szereg innych zmian. Zakończono Operację Hydra, choć tryby Skrzydłowego i Latający skaut wprowadzono do gry na stałe. Zmodyfikowano ikony rang i przetasowano dostępne mapy, usuwając te najstarsze.

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...