Eurogamer.pl

Star Wars Battlefront 2 - klasy: oficer

Jakie karty i zdolności wybrać.

Oficer to chyba najciekawsza ze wszystkich klas w Star Wars Battlefront 2 i zupełna nowość w serii. Jest to bowiem żołnierz, który zajmuje się przede wszystkim wspieraniem swoich towarzyszy na polu bitwy.

Klasa ta może między innymi zwiększyć odporność pobliskich sojuszników, stworzyć pole ochronne lub rozstawić wieżyczkę, która będzie automatycznie namierzać przeciwników.

To dobra postać przede wszystkim dla tych, którzy nie czują się jeszcze zbyt pewnie w strzelankach. Dzięki oficerowi, mogą skupić się na przebywaniu w pobliżu innych żołnierzy i wspieraniu ich zdolnościami, nie muszą wskakiwać do centrum walki.

Karty wzmocnień

Tego rodzaju karty są umiejętnościami pasywnymi - ich efekty odczuwamy więc cały czas i nie musimy aktywować takich zdolności, by zaczęły działać. To procentowe ulepszenia związane z obrażeniami, zdrowiem czy też innymi cechami postaci i ataków.

Wybór kart jest początkowo uzależniony oczywiście od tego, jakie znajdziemy w skrzynkach. Jednak po jakimś czasie mamy już sporo do dyspozycji, dlatego też wymieniamy te, które okazują się najbardziej przydatne w wielu sytuacjach, niezależnie od trybu gry.

  • Obecność oficera. Karta obowiązkowa, o ile zależy nam na efektywnym wspieraniu sojuszników. Dzięki niej sama nasza obecność w pobliżu kompanów zapewni im skrócony czas oczekiwania na początek regeneracji zdrowia.
  • Łowca nagród. Ta zdolność może okazać się dobra dla oficera. Dużo punktów zdobywamy za samo wspieranie towarzyszy, a ta karta przyspieszy jeszcze ich zdobywanie. Dlatego też szybko będziemy mogli zyskać dostęp do specjalnej klasy lub do jednego z bohaterów.
  • Zaradność. Oficer to jego umiejętności specjalne. Polega przede wszystkim na nich, a broń służy raczej do obrony i walki na krótki dystans. Dlatego ta karta talentu - przyspieszająca załadowywanie umiejętności po ich użyciu - okazuje się niezwykle przydatna, także dla naszych towarzyszy.
ofi1

Karty zdolności

Tego typu karty to - inaczej mówiąc - zdolności aktywowane. Są więc jednymi z trzech umiejętności, które możemy aktywować w trakcie rozgrywki. Może to być rzut granatem, czasowe zwiększenie obrażeń lub postawienie wieżyczki (zależnie od klasy i wybranej karty).

Najbardziej godne uwagi karty zdolności to obecnie:

  • Pocisk naprowadzany. Dobre zastępstwo dla podstawowej zdolności w lewym slocie, a więc dla granatu błyskowego. To dodatkowy sposób eliminowania wrogich żołnierzy, a oficerowi zawsze przyda się taki dodatek w arsenale, obok podstawowej broni.
  • Rozbrajacz. Irytują was granaty? Niech oficer w waszym oddziale wyposaży tę właśnie zdolność. Aktywacja talentu sprawia, że dookoła użytkownika powstaje pole elektromagnetyczne, które niszczy wszelkie nadlatujące ładunki wybuchowe.
  • Pole drużynowe. Świetne rozwiązanie podczas obrony zajmowanych terenów. Jeżeli musimy stać w jednym obszarze przez kilkanaście sekund, aktywacja takiego pola nad sojusznikami zapobiegnie obrażeniom.

W przypadku oficera właściwie każda karta zdolności jest warta rozważenia, ale te wymienione wyżej wydają się najciekawsze. Możemy jednak postawić na ulepszoną komendę lub usprawnioną wersję rozstawianego działka z blasterem. Wszystko zależy od naszego stylu gry.

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...