Eurogamer.pl

Assassin's Creed Origins - Gniew poetów, Wyższe wykształcenie, Sympozjum

Zadania dodatkowe w lokacji Aleksandria.

Prezentujemy ostatnie trzy zadania poboczne dostępne w Aleksandrii, krainie leżącej na północy Egiptu, do której docieramy dość szybko po rozpoczęciu gry i pchnięciu fabuły do przodu. Wspomniane misje dodatkowe wymagają postaci na około dwudziestym poziomie doświadczenia. Na tej stronie znajdziesz opis przejścia następujących zadań:

  • Gniew poetów (1)
  • Wyższe wykształcenie (2)
  • Sympozjum (3).
136

Misja: Gniew poetów

Udajemy się do amfiteatru położonego w północnej części miasta. Tam spotykamy Fanosa, który wystawia antyrządową sztukę w opustoszałym teatrze. Okazuje się jednak, że gwardziści ukradli scenariusz sztuki, a także aresztowali aktorów mających zagrać główne role. Udajemy się zatem we wskazane miejsce i używamy Senu, oswojonego orła, aby zlokalizować cel.

Ten znajduje się w garnizonie w Akrze, na południe od bramy wschodniej. Nie obejdzie się zatem bez walki. Misja ta jest raczej niemożliwa do przejścia po cichu, więc gdy znajdziesz się blisko celu, możesz od razu rozpocząć eksterminację najbliższych strażników. Gdy sytuacja się uspokoi, uwalniamy aktora.

137

Ze względu na niski poziom doświadczenia żołnierzy, walka nie powinna być zbytnio wymagająca.

Weź go na barki, wezwij wierzchowca, umieść pokrzywdzonego w siodle, a następnie wywieź ze strzeżonego terenu. Teraz porozmawiaj z mężczyzną, który wskaże ci miejsce przetrzymywania pozostałych aktorów i scenariusza. Udajemy się tam i używamy Senu, po czym rozmawiamy z młodym poetą i odprowadzamy go na główną ulicę.

Następnie zmierzamy po scenariusz, przy okazji rozprawiając się z całkiem liczną grupą nieprzyjaciół. Scenariusz nosi przy sobie jeden z żołnierzy patrolujących ulicę. Zabij go i odzyskaj dokument, po czym zwróć przedmiot prawowitemu właścicielowi, kończąc tym samym to zadanie.

Misja: Wyższe wykształcenie

We wskazanym miejscu porozmawiasz z kobietą, którą poznałeś w ramach misji Przpyadkowy filozof. Tym razem kobieta prosi nas o pomoc związaną z odzyskaniem cennego papirusu. Zmierzamy w kierunku wody, przejmując którąś z łodzi i wypływając dalej.

Gdy użyjesz oswojonego orła, zlokalizujesz łódź, na której powinien znajdować się strażnik z papirusem. Zabij załogę w dowolny sposób, po czym odzyskaj notatki i zwróć je właścicielowi, kończąc tym samym zadanie.

Misja: Sympozjum

Wracamy do wątku Fanosa, którego znajdziemy w tym samym miejscu, czyli w amfiteatrze na północy miasta Aleksandria. Naszym zadaniem jest odeskortowanie mężczyzny do jego domu, gdzie zaplanowane jest świętowanie i planowanie kolejnych działań. Przywołaj swojego wierzchowca i jedź za mężczyzną.

138

Większość zadań związanych z eskortą prędzej czy później prowadzi do walki.

Jak bywa to zwykle w podobnych misjach, zostaniecie zaatakowani. Zadbaj o to, aby pozbawić napastników życia, jednocześnie nie pozwalając umrzeć Fanosowi. Po dotarciu do domu zleceniodawcy i przerywniku filmowym będziesz musiał wybiec na zewnątrz i uporać się z kolejną grupą strażników.

Tym razem walka będzie nieco trudniejsza, chociaż i Fanos potrafi władać mieczem całkiem nieźle. Do pokonania będziecie mieli sporo nieprzyjaciół różnego typu, a także konnych. Skup jednak swoją uwagę na bronieniu Fanosa i nie pozwól, aby zginął. Po udanej walce misja zakończy się.

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...