Eurogamer.pl

Call of Duty: WW2 - Zombie: zdolności specjalne, mody, Badania Kruka

Dobór i ulepszanie talentów.

W Call of Duty: WW2 mamy do czynienia z tworzeniem własnej klasy postaci także w trybie Zombie. Wzmocnienia i przedmioty zużywalne nie są więc jedynymi elementami, które możemy wybrać i zmienić, by wpłynąć na nasze talenty i styl gry.

Twórcy przygotowali też dodatkowe mechanizmy. Wszystkie zmienimy i dostosujemy w zakładce Żołnierz w menu trybu Zombie, zanim rozpoczniemy rozgrywkę.

Opcje Zestawy i Badania Kruka są dostępne dopiero po osiągnięciu 5 poziomu doświadczenia w tym trybie. Do tego momentu trzeba więc po prostu wybierać jedną z gotowych propozycji zestawów zdolności.

Talenty i mody

W zakładce Zestawów tworzymy zestaw broni i umiejętności naszej postaci. Niezależnie od tego, jakim bohaterem będziemy grać, możemy przydzielić mu konkretny Zestaw.

Warto zaznaczyć, że wybór broni jest ograniczony - na początku możemy startować tylko z pistoletem. Potem możemy odblokować (zdobywając wyższe poziomy) jeden karabin, strzelbę czy snajperkę. To wszystko. Większość broni zdobywamy w trakcie rozgrywki, z gablot na ścianach.

Najważniejszym wyborem jest zdolność specjalna - obrazowana zresztą największą ikoną w menu projektowania zestawu. Do wyboru zaoferowano cztery różne talenty:

  • Kamuflaż - aktywacja tej zdolności sprawia, że zombie ignorują gracza. Najlepiej wybrać ten talent, jeżeli to my będziemy oddelegowywani do wykonywania kolejnych kroków ku spełnieniu celów misji (przenoszenie przedmiotów, przekręcanie zaworów i tak dalej).
  • Bez limitu - najlepsza zdolność, którą powinni wybrać 3 z 4 graczy. Sprawia ona, że przez kilkanaście sekund nie musimy przejmować się amunicją, bo w ogóle jej nie zużywamy, a także nie przeładowujemy broni. Po prostu strzelamy bez przerwy. Idealna umiejętność w starciu z dużą hordą.
  • Linia frontu - aktywacja zdolności sprawia, że pobliskie zombie atakują gracza, a on sam zadaje podwójne obrażenia. Dobre do odciągania uwagi od innych.
  • Szok powybuchowy - aktywacja powoduje wybuch dookoła gracza, który powala na ziemie i ogłusza przeciwników. Czasem przydatny talent, ale raczej najmniej godny uwagi.
s2_mp64_ship_2017_11_07_17_32_15_41

Moce są tylko cztery, ale modów do wyboru mamy już więcej

Moc specjalną możemy aktywować, gdy zapełni się wskaźnik widoczny cały czas dookoła ikony zdolności w prawym dolnym rogu ekranu. Każda taka zdolność jest aktywna przez określony czas, a później zaczyna ładować się od nowa.

Wzmocnienie Uberladen zapewniaj automatyczne, natychmiastowe przygotowanie mocy do użycia.

Najdziwniejsze historie Pokemon GO Śmieszne i straszne. Najdziwniejsze historie Pokemon GO

Trzeba też wspomnieć o modyfikacjach umiejętności - Badania Kruka pozwalają nam tworzyć mody, które (jak sugeruje nazwa) modyfikują efekty talentów i często rozszerzają ich działanie, na przykład na innych graczy, a także zapewniają inne bonusy czy odporności.

W sumie mamy do dyspozycji 34 mody, z których wybieramy 3 - także w zakładce zestawów. Nowe mody odblokowujemy natomiast we wspomnianej zakładce Badania Kruka. Wykupujemy je za żetony, które zdobywamy w trakcie rozgrywki i znajdujemy w skrzyniach z trybu Zombie.

Niektóre mody wymagają awansowania na konkretny poziom, byśmy mogli je odblokować. Przykładowe mody to między innymi Strzelectwo, które znacznie zwiększa obrażenia od headshotów w trakcie trwania mocy Bez Limitu albo Kamizelka Kuloodporna, która niweluje obrażenia od własnych ładunków wybuchowych.

Reklama

Komentarze

Komentarze zostały zamknięte, ale możesz kontynuować dyskusję pod innymi materiałami lub na Forum!

  • Wczytywanie...