Eurogamer.pl

Assassin's Creed Origins - Zjazd rodzinny, Szczury wodne

Zadania dodatkowe w lokacji Siwa.

Zanim zakończymy sprawy związane z misjami w Siwie, pozostały nam jeszcze dwa zadania dodatkowe. Co ciekawe, nie będą one dostępne bezpośrednio z menu zadań, ani nie pokażą się po dokonaniu synchronizacji na widokowych wieżach.

Aby je odblokować, musimy skorzystać ze stołu w domu rodzinnym Hepzefy, gdzie dotarliśmy na samym początku gry. Na poniższej stronie znajdziesz opisy następujących misji pobocznych:

  • Zjazd rodzinny
  • Szczury wodne

Misja: Zjazd rodzinny

Z listu od kobiety z Siwy wynika, że jej mąż oraz grupa miejscowych rolników zostali niesłusznie aresztowani. Kobieta prosi nas o pomoc w uwolnieniu mężczyzn, którzy znajdują się za świątynią Amona. Gdy udasz się we wskazane miejsce, musisz mieć koniecznie wierzchowca.

Co prawda możesz go wezwać nieco później, ale lepiej jest być pewnym, że będzie oczekiwać nas w kluczowym momencie. Podążając do wyznaczonego punktu od startu misji okrążamy świątynię z lewej strony. Po dotarciu nieco bliżej, gra podpowie ci, abyś użył Senu do zlokalizowania twojego celu.

021

Więzienie znajdują się u podnóży widocznej na obrazku wieży.

Objedź widoczną na powyższym obrazku skałę z lewej strony i zsiądź z wierzchowca. Wdrapuj się po skałach i przejdź w tryb skradania, aż dotrzesz do więzienia. Otwórz klatkę, aby wypuścić rolników. Okaże się jednak, że Teremun, mąż kobiety zlecającej nam zadanie, nie żyje.

Musimy zatem wziąć jego ciało i zanieść do wierzchowca. W tym momencie, jeśli nie stało się tak wcześniej, prawdopodobnie zostaniesz zauważony przez strażników. Nie zważając na ich ataki, zmierzaj wraz z ciałem do wierzchowca i wykonaj na nim interakcję, aby umieścić ciało na wielbłądzie.

022

W tym miejscu znajdują się wieźniowie.

Następnie dosiądź wierzchowca i wracaj do kobiety zlecającej misję. Bardzo ważne - musisz wrócić tą samą drogą, pod żadnym pozorem nie próbuj otoczyć świątyni od strony wody, gdyż utopisz wierzchowca. Gdy wrócisz z ciałem mężczyzny do jego gospodarstwa, zostaniesz jeszcze poproszony o złożenie ciała wśród jego bliskich, po czym zadanie zakończy się.

Misja: Szczury wodne

To zadanie jest dość proste. Dowiedzieliśmy się o bandytach, którzy korzystając z nieładu w Siwie, postanowili przejąć kontrolę nad źródłem wody w jaskini nieopodal. Kontrolując dopływ wody terroryzują okolicznych mieszkańców i utrudniają życie rolnikom.

W takiej sytuacji musimy wziąć sprawy w swoje ręce i udać się we wskazane miejsce, aby położyć kres bandytom. Jaskinia znajduje się w północnej części mapy, dlatego możemy skorzystać z punktu szybkiej podróży, o ile zdecydowaliśmy się na zdobycie tamtejszej wieży widokowej.

023

W jaskini roi się od nieprzyjaciół, ale nie są zbyt wymagającymi wojownikami.

Gdy będziemy w pobliżu miejsca docelowego, gra podpowie nam, aby użyć oswojonego orła do dokładnego zlokalizowania celu. Wchodzimy do jaskini i niemal od razu zauważamy całkiem spore i rozwinięte obozowisko.

Zanim jednak się do niego zapuścimy, tuż przy wejściu znajduje się kołczan ze strzałami, z którego możemy skorzystać, aby uzupełnić zapasy strzał. To właśnie łukiem powinieneś rozpocząć eksterminację bandytów. Wraz z zabiciem ostatniego, misja dobiegnie końca.

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...