Eurogamer.pl

Assassin's Creed Origins - zdolności i umiejętności: Wojownik

Wszystkie umiejętności i zdolności związane z walką.

Walka jest podstawową rzeczą związaną z rozgrywką w Assassin's Creed Origins. Pokojowe rozwiązania nie mają tu miejsca, więc chcąc nie chcąc, musisz ubrudzić swoje wirtualne dłonie w czerwonej i ciepłej posoce twoich przeciwników.

Bycie wojownikiem niesie za sobą konieczność ciągłego rozwoju, co umożliwia pierwsze z opisywanych przez nas drzewek umiejętności i zdolności. Samo drzewko również określone jest Wojownikiem i zawiera ulepszenia postaci związane tylko i wyłącznie z walką.

Większość z wyszczególnionych umiejętności kosztuje po jednym punkcie zdolności, chociaż zdarzają się także takie za dwa lub trzy. Punkty te zdobywamy wraz z awansem na kolejne poziomy doświadczenia, co wiąże się przede wszystkim z wykonywaniem różnorakich misji głównych i pobocznych, a także innymi aktywnościami w świecie gry.

010

Drzewko umiejętności: Wojownik - Assassin's Creed Origins

A. Punkty zdolności - w tym miejscu możesz sprawdzić, ile posiadasz punktów zdolności na chwilę obecną.

B. Poziom i punkty doświadczenia - w ikonie tarczy określony jest twój obecny poziom doświadczenia, a poniżej ilość punktów aktualnie oraz potrzebnych do następnego awansu.

1. Przełamanie - umiejętność bazowa. Gdy pasek adrenaliny jest pełen, możesz uwolnić potęgę swojej broni, naciskając Shift + F. Każda klasa broni ma swoją wyjątkową zdolność.

2. Ładowanie silnego ataku - przytrzymaj Shift + LPM, aby naładować swój silny atak. Jeśli naładujesz go w pełni, będziesz tarczą łamał tarcze i przewracał wrogów na ziemię. Koszt: 1 punkt.

3. Regeneracja - (pasywne) Twoje zdrowie regeneruje się podczas walki. Koszt: 1 punkt.

4. Atak z powietrza - możesz atakować, będąc w powietrzu. Koszt: 1 punkt.

5. Potężne przełamanie - (pasywne) Podwojenie obrażeń zadawanych podczas Przełamania. Koszt: 1 punkt.

6. Parowanie - odbij nadciągający atak, naciskając E w trybie tarczy, aby zadać obrażenia krytyczne i przełamać obronę przeciwnika. Koszt: 1 punkt.

7. Porwanie - ściągaj jeźdźców na ziemię i przejmuj ich wierzchowce lub pojazdy. Koszt: 2 punkty.

8. Przełamanie, kombinacja z rzutem - po zabiciu wroga za pomocą Przełamania naciśnij LPM, aby rzucić bronią tego przeciwnika w inny cel. Koszt: 3 punkty.

9. Kombinacja przełamująca - po Przełamaniu możesz dalej atakować kombinacją lekkich ataków. Koszt: 2 punkty.

10. Miłośnik broni - możesz władać drugą bronią białą. Naciśnij 2, aby przełączać się pomiędzy używanymi broniami. Koszt: 1 punkt.

010b

11. Adrenalina 1 - (pasywne) Twoja adrenalina od początku starcia jest naładowana w połowie. Koszt: 1 punkt.

12. Szarża z tarczą - w trybie tarczy przytrzymaj E, aby biec szybciej i roztrącać wrogów stających ci na drodze. Ta czynność zużywa adrenalinę. Koszt: 2 punkty.

13. PD za Przełamanie - (pasywne) Zabijanie wrogów z aktywnym Przełamaniem daje ci dodatkowe punkty doświadczenia. Koszt: 1 punkt.

14. Atak i pchnięcie - przytrzymaj LPM po lekkim ataku, aby wykonać kombinację: pchnięcie i atak. Koszt: 1 punkt.

15. Wydłużenie kombinacji - możesz zadać wrogowie 1 dodatkowy atak wręcz, zanim się otrząśnie. Koszt: 2 punkty.

16. Zabij i ograb - (pasywne) Automatycznie ograb wroga po zabójstwie wręcz. Koszt: 3 punkty.

17. Adrenalina 2 - (pasywne) Twoja adrenalina od początku starcia jest w całości naładowana. Koszt: 3 punkty.

18. Mistrz wojowników - (pasywne) Zwiększa obrażenia od wszystkich twoich ataków wręcz o dodatkowy 1%. Tę zdolność można pozyskiwać wielokrotnie. Koszt: 1 punkt.

Zobacz też:

Przed każdym rozdzieleniem punktów, dwa razy się zastanów. Pamiętaj, że nie każda umiejętność będzie odpowiadająca twojemu stylowi gry, ale z drugiej strony, jeśli chcesz uzyskać końcową zdolność, będziesz musiał i tak zainwestować w zdecydowaną większość poprzednich.

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...