Eurogamer.pl

Polowanie za dnia w materiale ze strzelanki Hunt: Showdown

Tropem pająka.

W sieci pojawił się nowy film przedstawiający rozgrywkę z Hunt: Showdown - strzelanki tworzonej przez studio Crytek.

Podobnie jak we fragmencie pokazywanym na E3, gracze podążają tropem pająka o sporych rozmiarach. W przeciwieństwie jednak do gameplayu prezentowanego na czerwcowych targach, polowanie odbywa się nie w nocy, a za dnia.

01

Hunt: Showdown pozwoli polować za dnia

Nie jest jednak jasne, czy zmiana czasu akcji wpływa na rozgrywkę. Warto nadmienić, że zmagania podczas, gdy słońce znajduje się na nieboskłonie, pozwalają przyjrzeć się oprawie graficznej.

Produkcja kładzie nacisk na zabawę w kooperacji. Na polowanie udaje się kilka drużyn złożonych z maksymalnie czterech osób. Przeciwnikiem są jednak nie tylko potwory, ale również członkowie pozostałych zespołów, którzy mogą zechcieć odebrać trofeum.

Tytuł przypomina nieco Evolve od studia Turtle Rock. Całość uzupełniono jednak szeregiem elementów z DayZ i gatunku battle royale, którego przedstawicielem jest popularne PlayerUnknown's Battlegrounds.

Hunt: Showdown trafi w przyszłym roku na PC, PS4 i Xbox One.

Interesująca jest historia produkcji. W 2014 roku Crytek pracował nad darmową grą Hunt: Horrors of the Gilded Age, z naciskiem na kooperację. Rozwojem zajmował się głównie oddział Crytek z USA, utworzony w dużej mierze z byłych pracowników studia Vigil Games, odpowiedzialnego za serię Darksiders.

Jednak już miesiąc po zapowiedzi w amerykańskim biurze doszło do sporej restrukturyzacji, a szef - David L. Adams - odszedł i wraz z kolegami założył wkrótce Gunfire Games, które teraz pracuje nad Darksiders 3 pod opieką THQ Nordic.

O Hunt: Horrors of the Gilded Age zaginął wszelki słuch, lecz część produkcji powraca właśnie za sprawą Hunt: Showdown.

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...