Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Pierwszy prestiżowy Najazd w Destiny 2 zalicza opóźnienie

Jest za to nowa mapa w PvP.

Studio Bungie w ostatniej chwili opóźniło premierę pierwszego prestiżowego Najazdu w Destiny 2, zapowiedzianego w ubiegłym tygodniu. Opcja miała zadebiutować dziś o 11:00.

Trudniejsza wersja raidu Lewiatan zadebiutuje za tydzień.

Nowa mapa, dla Iron Banner

Dlaczego? Jak wyjaśniają deweloperzy, w ostatniej chwili wykryto błąd, który sprawiał, że atrakcje można było ukończyć znacznie szybciej i prościej niż zakładali projektanci.

Więcej szczegółów nie podano, lecz mowa zapewne o dobrze znanej strategii ze standardowej wersji Lewiatana. Śmierć całej drużyny w odpowiednich okolicznościach sprawia, że odradzamy się w pomieszczeniu pozbawionych wrogów do końca starcia.

„Jest dla nas ważne, by pierwsza drużyna kończąca wyzwanie przeszła do historii bez wątpliwości, sceptycyzmu i niepewności” - wyjaśnia Bungie.

Dzisiejszy powrót trybu Iron Banner („Żelazna Chorągiew” w polskiej wersji językowej) odbędzie się bez zakłóceń oraz - ogromny sukces - bez kolejnego wyłączania serwerów.

W nocy ujawniono także nową mapę dla tej opcji zabawy.

Nowa mapa, dla Iron Banner

Dostępny w Tyglu tryb Żelaznej Chorągwi (Iron Banner), jak Próby Dziewiątki (Trials of the Nine), nie będzie już uwzględniał Mocy postaci, dając wszystkim uczestnikom równe szanse.

W Destiny 1 było dokładnie odwrotnie, ponieważ Iron Banner był jedną z niewielu opcji zabawy w multiplayerze, gdzie Moc była brana pod uwagę.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Destiny 2

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze