Eurogamer.pl

Destiny 2 - Io, Przygoda: Współczesny Prometeusz

Eksperyment Ashera.

W tym zadaniu pomagasz Asherowi w jego kontrowersyjnym eksperymencie. Naukowiec chce sprawdzić, czy Światło - energię Wędrowca - można po prostu wygenerować polegając na nauce. Rekomendowany poziom Mocy to 130, dlatego polecamy wybrać się tu z poziomem co najmniej 150, tym bardziej że na końcu czeka nas długie starcie.

Podczas tego zadania zmierzysz się z Weksami oraz Pochwyconymi.

Dostępne od:

  • Poziom: b.d.
  • Moc: 130

Zobacz też: Destiny 2 - jak szybko zdobywać doświadczenie, poziomy i Moc

Gdzie zacząć:

promet

Gdy rozpoczniesz misję, rozejrzyj się ze skały po okolicy. Zobaczysz w niektórych miejscach białe punkty energii na ziemi. Musisz przejść przez 5 takich małych kręgów, by zaliczyć pierwszy etap zadania. Możesz to zrobić w dowolnej kolejności, a punktów jest więcej niż 5.

Kiedy zgromadzisz już odpowiednio dużo energii, Asher poleci, byś pokonał 8 Weksów. Nie wystarczy jednak, że ich zastrzelisz - chodzi o pokonanie ich uderzeniem.

Weksowie powinni być w okolicy, zazwyczaj materializują się niedaleko Pochwyconych i walczą z nimi. Ci pierwsi też będą cię atakować. Gdy zabijesz wymaganą liczbę Weksów w walce wręcz, cel misji ponownie się zaktualizuje.

Teraz musisz udać się na miejsce eksperymentu. Aktywuj Ducha, by zobaczyć wskaźnik pokazujący trasę. Skorzystaj z Wróbla, jeżeli już odblokowałeś pojazd. Po dotarciu na miejsce wejdź do okręgu i rozpocznij procedurę, wciskając przycisk interakcji (kwadrat na PS4 lub X na X1).

Nie stój w okręgu, gdyż emanuje z niego energia zadająca obrażenia. Poza tym, twoim zadaniem jest po prostu eliminowanie wrogów - a będzie ich sporo. Na początku to grupy Pochwyconych. Wykorzystaj granat, przy większym nagromadzeniu oponentów śmiało korzystaj też z mocy Super, gdyż zaraz będziesz miał szansę, by ją szybko odnowić.

promet1

Po pokonaniu pierwszej fali Porzuconych w okolicy zaczną pojawiać się fragmenty Światła

Kiedy wskaźnik ochrony eksperymentu dobije do 100 procent, rozpocznie się kolejna faza - ponownie będziesz musiał walczyć z Porzuconymi. Teraz masz jednak pomoc w postaci wypadających ze słupa energii kul Światła, które pomogą naładować moc Super. Korzystaj z nich cały czas.

10 pomysłów, które wykasowano z Wiedźmina 3 Trudne wybory. 10 pomysłów, które wykasowano z Wiedźmina 3

Jeżeli masz wyrzutnię rakiet, używaj jej na grupy wrogów. Pamiętaj też, by niszczyć czarne, wiszące nad ziemią kule Porzuconych, żeby zapobiec pojawianiu się kolejnych przeciwników. Zwróć też uwagę na dwóch Czarnoksiężników, którzy pojawią się później w centrum i zawisną dosyć wysoko - łatwo ich przegapić.

Spis treści: Destiny 2 - poradnik, solucja

Następnie: Destiny 2 - Io, Przygoda: Wzrost napięcia

Po zlikwidowaniu Porzuconych, pojawią się Weksowie. Poza tym, niewiele się zmienia - musisz wszystkich pokonać. Pamiętaj, że w przypadku tych wrogów musisz celować w kryształy w torsie, a nie w głowy (i w urządzenia pod Cyklopami). Cały czas możesz zbierać kule Światła i ładować moc Super, nie zapominaj o tym ułatwieniu.

Po zlikwidowaniu Weksów posłuchasz przez chwilę dialogów Ashera i Ikory, a Przygoda się zakończy i otrzymasz nagrody. Możesz wrócić na powierzchnię dzięki szybkiej podróży.

Reklama

Komentarze

Komentarze zostały zamknięte, ale możesz kontynuować dyskusję pod innymi materiałami lub na Forum!

  • Wczytywanie...