Eurogamer.pl

Destiny 2 - Nocny Szturm (Nightfall)

Jak odblokować, zasady.

Jeszcze w trakcie kampanii fabularnej w Destiny 2 - choć już bliżej końca głównego wątku - otrzymujemy dostęp do Szturmów. Po 20 poziomie i ukończeniu kampanii, zwyczajne wersje tych wyzwań przestają jednak dosyć szybko stanowić wyzwanie.

Powracają więc Nocne Szturmy (Nightfall) znane z pierwszego Destiny. Możemy je wykonywać po zakończeniu głównego wątku fabularnego i zdobyciu 20 levelu, wystarczy porozmawiać z Zavalą. Nocny Szturm wybieramy z Nawigatora, tak jak zwykłe Szturmy. Ikona Nocnych znajduje się po prostu po prawej stronie.

Nocny Szturm jest zawsze tylko jeden, ale zmienia się co tydzień, w każdy wtorek. To trudniejsza wersja jednego z pięciu zwykłych Szturmów, ale z dodatkowymi modyfikatorami, które zwiększają poziom wyzwania.

Modyfikatory misji

Najważniejszy element odróżniający Nocne Szturmy od normalnych wersji są modyfikatory. Zmieniają one w pewnym stopniu zasady gry. Poniżej wymieniamy wszystkie - ich listę będziemy na bieżąco aktualizować.

  • Pryzmat. Modyfikator ten sprawia, że podczas misji w lewym dolnym rogu (nad paskiem mocy Super) pojawia się czasem informacja o konkretnym typie energii: słonecznym, próżniowym bądź elektrycznym. Jeżeli taka informacja się pojawi, oznacza to, że dany żywioł zadaje w danym momencie więcej obrażeń. Używanie zwykłej broni kinetycznej jest w takim okresie mniej efektywne. Mimo to, nadal trzeba też dostosowywać broń energetyczną do tarcz wrogów.
  • Wyczerpanie. Strażnicy mają mniej punktów zdrowia niż zwykle oraz osłabioną regenerację. Pokonywani przeciwnicy wyrzucają czasem specjalne światło, które wspomaga regenerację i wzmacnia moc Super - należy z nich regularnie korzystać.

Kolejne modyfikatory wkrótce...

Poza zwykłymi modyfikatorami, mamy też do czynienia z Zakrzywieniem Czasu. Ten element obecny jest w każdym Nocnym Szturmie. Zawsze mamy ograniczoną ilość czasu na ukończenie takiego Szturmu, ale konkretne Zakrzywienie pozwala dodawać do licznika cenne minuty i sekundy.

Znane obecnie Zakrzywienia Czasu to:

  • Zabijanie czasu. Za każdego zabitego przeciwnika do licznika dodawany jest bonusowy czas. Przy takim zakrzywieniu trzeba więc przemyśleć, których wrogów omijać (co często się opłaca), a których eliminować, by zyskać więcej czasu.
  • Pierścienie. W przypadku tego zakrzywienia dodatkowy czas - 30 sekund - zyskujemy za przeskoczenie przez specjalny pierścień. Pierścienie są dostępne zawsze w z góry ustalonych miejscach. Przeskoczenie przez pierwszy aktywuje pozostałe. Na zebranie wszystkich mamy około minuty. Najlepiej, by na pierścieniach skupił się jeden gracz.

Kolejne Zakrzywienia Czasu wkrótce...

Spis treści: Destiny 2 - Poradnik, Solucja

Zobacz też:
Destiny 2 - jak szybko zdobywać doświadczenie, poziomy i Moc
Destiny 2 - jak zwiększyć Moc (Power) do 260

My_Great_Capture_Screenshot_2017_09_18_14_49_38_____kopia

Nocny Szturm możemy też wykonać na poziomie Prestiż, co jeszcze bardziej zwiększa wyzwanie

Ukończenie Nocnego Szturmu to niemal zawsze jeden z kamieni milowych - czyli najlepszej szansy na otrzymanie w nagrodę przedmiotu, który zwiększy ogólny poziom Mocy naszej postaci. To szczególnie ważne po osiągnięciu Mocy na poziomie 265.

Najważniejsza jest oczywiście współpraca. Po pierwsze - obecnie w grze nie ma jeszcze opcji dołączania do nieznajomych, by wspólnie wykonać Nocny Szturm. Trzeba więc znaleźć towarzyszy. Po drugie - komunikacja głosowa znacznie ułatwia zadanie, pozwalając na bieżąco ustalać wszelkie szczegóły i zadania dla konkretnych osób.

Nocne Szturmy najlepiej zacząć wykonywać po osiągnięciu 250 poziomu Mocy.

Reklama

Komentarze

Komentarze zostały zamknięte, ale możesz kontynuować dyskusję pod innymi materiałami lub na Forum!