Eurogamer.pl

Destiny 2 - Nessus, Przygoda: Zwolnienie

Powstrzymujemy Weksów przed schwytaniem Upadłych.

Macierz potrafi mieć nietypowe prośby i tak właśnie się do nich zalicza. Prosi nas bowiem o powstrzymanie Weksów przed schwytaniem Upadłych, co naturalnie - po aktywacji tej misji - prowadzi nas do jaskini nieopodal. Stamtąd już szybka droga do więzienia frakcji. Przemierzając jaskinię zostaniesz także poinformowany o restrykcji odrodzeni, dlatego staraj się podejść do walk taktycznie.

Dostępne od:

  • poziom: b. d.
  • moc: 90

Zobacz też: Destiny 2 - jak szybko zdobywać doświadczenie, poziomy i Moc

Gdzie zacząć:

093

Miejsce, miejsce.

Już po krótkim spacerze natkniesz się na pierwszych przeciwników. Oczyszczaj każde kolejne pomieszczenie, aż trafisz do komnaty z tajemniczymi, świetlistymi kratami wykonanymi z energii. Główną uwagę poświęć serwitorom, czyli fioletowym automatycznym kulom. Gdy podchodzisz do tego zadania powinieneś mieć już jednak takie bronie, które rozprawią się z nimi nawet dwoma celnymi seriami.

Wśród nich będzie także Nieustępliwy Serwitor z żółtym paskiem zdrowia, jest więc nieco mocniejszy, a także bardziej ruchliwy. Dla pewności możesz na nim skorzystać z granatnika lub wyrzutni rakiet, o ile posiadasz takie ciężkie uzbrojenie w ekwipunku. Podążaj cały czas przed siebie, neutralizując zagrożenie.

Wchodzimy do jeszcze głębszej jaskini, gdzie stopniowo będą otwierane kolejne świetliste cele. Możesz rzucać w tamtym kierunku granat, licząc przy okazji na to, że zgładzisz w ten sposób kilku wrogów za jednym zamachem.

094

Jeśli tylko masz taką szansę, po dezaktywacji świetlistych cel posyłaj od razu w ich kierunku granat.

Walki w jaskiniach są bardzo proste, dopóki zachowujesz stosowną odległość od nieprzyjaciół. Lokacja jest na tyle rozległa, że zawsze możesz znaleźć jakąś osłonę i stopniowo wybijać kolejnych wrogów. Na samym jednak końcu natkniesz się na Nadzorcę Weksów, a więc mini-bossa znacznie silniejszego od pozostałych.

Jeden wystrzał z rakietnicy lub granatnika oraz dwie serie z karabinu powinny zwykle załatwić sprawę. Możesz też wspomagać się granatami oraz superzdolnością, ale miej na uwadze, że chociaż przeciwnik padnie stosunkowo szybko, to musisz pokonać ich aż trzech. Każdemu z nich towarzyszyć będzie grupa nieprzyjaciół.

Gdy rozprawisz się z trzema Nadzorcami Weksów znacznik misji zaktualizuje się i doprowadzi cię do rozświetlonej relikwii Weksów. Zbliż się do niej i wykonaj interakcję, aby zbadać tajemniczy przedmiot, a po krótkim dialogu misja dobiegnie końca.

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...