Eurogamer.pl

Destiny 2 - jak zdobyć rewolwer Sturm

Zadanie: Relikty Złotego Wieku oraz broń boczna Drang.

Ważne: wszelkie zadania na broń egzotyczną najlepiej wykonywać dopiero, gdy nasz poziom Mocy (Power) osiągnął już co najmniej 265. Po tym poziomie postępy zauważalnie zwalniają, a broń egzotyczna to zawsze gwarancja zwiększenia Mocy. Dlatego okazuje się niezwykle pomocna, gdy chcemy osiągnąć Moc na poziomie 270 i wyżej.

Sturm to egzotyczny rewolwer w Destiny 2. Jak wszystkie bronie typu egzotycznego (exotic), ma pewne specyficzne, wyjątkowe cechy. W tym przypadku to interesująca symbioza z inną bronią - pistoletem Drang. Warto zaznaczyć, że zdobycie tej broni warunkuje dalsze zdobywanie poziomu Mocy powyżej 265 punktów.

Poniżej opiszemy, jak zdobyć obydwie zabawki. Najpierw jednak wymienimy najważniejsze cechy Sturma.

  • zabójstwa Sturmem uzupełniają amunicję broni energetycznej
  • niewielki odrzut wertykalny
  • zabójstwa pistoletem Drang oferują wzmocnienie precyzyjnych strzałów Sturmem (do przeładowania)
  • zwiększony zasięg i szybkość dobycia
  • pojemny magazynek

Tak jak inne bronie, którym poświęcamy osobne artykuły, rewolwer Sturm nie wypadnie nam nigdy po prostu z engramu egzotycznego. By zdobyć ten rewolwer, musimy wykonać konkretną misję, a następnie szereg odpowiednich czynności (sekwencje eliminowania wroga).

My_Great_Capture_Screenshot_2017_09_13_12_21_21

Postępy misji dotyczącej broni egzotycznej łatwo śledzić

Zdobycie broni Sturm - Relikty Złotego Wieku

Jak w przypadku większości misji związanych z bronią egzotyczną, w przypadku Sturma należy ukończyć główny wątek fabularny i mieć już 20 poziom doświadczenia.

Następnie należy udać się na Nessus i wykonać tam dodatkowe misje fabularne - oznaczone ikoną białej korony na granatowym tle. Jak zwykle, taki poboczny wątek składa się z trzech stosunkowo krótkich zadań. W tym przypadku śledzimy losy kapitana rozbitego okrętu Exodus na prośbę Macierzy.

Po wykonaniu ostatniego z serii zadań - Mój kapitanie - otrzymujemy broń Drang. To broń energetyczna, a zabójstwa nią uzupełniają amunicję w Sturmie. Dlatego właśnie obydwie te bronie zostały dla siebie stworzone. Otrzymujemy też przedmiot dla Mistrza Rahoola (Kryptarcha), a więc udajemy się do Wieży, by z nim porozmawiać.

U Kryptarcha akceptujemy nowe zadanie Relikty Złotego Wieku. Uwaga: znajdziesz je jako ikonka broni w swoim ekwipunku. Tutaj też możesz poczytać o nim więcej informacji oraz śledzić postępy w drodze do celu.

A naszym celem jest rozszyfrowanie 5 legendarnych engramów (nie liczą się te, które odbieramy automatycznie za reputację u różnych postaci, a tylko te, które otwieramy u Kryptarcha) i 1 egzotycznego. Musimy też zabić 10 Upadłych dowolnego rodzaju na planecie Nessus używając zdobytego wcześniej w zadaniu Dranga.

Uwaga: Jeśli nie masz Dranga, bo go rozmontowałeś - możesz go ponownie kupić u Tyry Karn, w Farmie. Farma jest cały czas dostępna z poziomu mapy Ziemi, w prawym górnym rogu.

Następnie pora wracać do Kryptarcha i odebrać wiadomość dla Tyry Karn. Musimy udać się na Farmę (z poziomu mapy Ziemi), by z nią porozmawiać i odebrać kolejne zadanie. Teraz pozostaje zdobyć 10 podwójnych zabójstw na Upadłych na Nessusie używając Dranga (zaliczone, gdy zabijemy dwóch bez przeładowania). Dodatkowo, musimy tą bronią zabić 10 Majorów Upadłych (wrogowie z żółtym paskiem zdrowia).

Pierwsza część nie będzie stanowić dla Ciebie trudności. Gorzej ze znalezieniem 10 silny przeciwników. Po pierwsze, co jakiś czas jeden z nich wędruje w okolicy Czarnego Exodusu (zaraz po prawej, od miejsca, gdzie teleportujesz się na planetę). Po drugie, bierz udział w wydarzeniach publicznych na Nesusie, ale tylko tych z Upadłymi. Jeśli wydarzenie jest związane z Weksami, nie trać czasu i szukaj kolejnego. W tych wydarzeniach często pojawiają się silni przeciwnicy. Możesz też ruszyć do zaginionych sektorów. W niektórych także znajdziesz wrogów z żółtym paskiem.

Gdy uporasz się z zadaniem, wracamy do Tyry Karn na Farmie, by otrzymać... jeszcze jedną misję. Ostatnie zadanie to pokonanie bossa w Szturmie o nazwie Katastrofa Exodusu. Na tym etapie podstawowe Szturmy to małe wyzwanie. Po zlikwidowaniu bossa i wykonaniu zadania wracamy do zleceniodawczyni, która daje nam upragnioną nagrodę - rewolwer Sturm.

Należy pamiętać, że Szturmy dobierane są losowo. Niestety nie można po prostu wybrać jednego, konkretnego. Dlatego musimy liczyć na szczęście i szybkie wylosowanie Katastrofy Exodusu.

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub