Eurogamer.pl

Destiny 2 - Tytan, misja: Nadzieja

Nawiązujemy kontakt z naczelnikiem Zavalą i dołączamy do walki.

Zadanie to jest dostępne bezpośrednio po ukończeniu misji Eksplozja. Aktywację kolejnej głównej misji kampanii fabularnej następuje automatycznie po wybraniu lokacji Tytan na ekranie Nawigatora. Gdy wybierzesz planetę, po animacji misja rozpocznie się automatycznie. Przygotuj się na jazdę bez trzymanki, gdyż czeka cię naprawdę dużo strzelania.

Dostępne od:

  • poziom: b. d.
  • moc: 50

Zobacz też: Destiny 2 - jak szybko zdobywać doświadczenie, poziomy i Moc

Gdzie zacząć:

049

W oknie Nawigatora wskazujemy lokację Tytan.

Po animacji wprowadzającej i przejęciu kontroli nad postacią zmierzamy przed siebie, przez połamane kładki i opuszczone, tonące budynki. Wykorzystuj wznoszenie, aby nie runąć w przepaść, gdyż będziesz musiał się wówczas odradzać. Na jednej z kolejnych platform zejdź schodami, nad którymi na czerwonej ścianie znajduje się napis Safety First.

Następnie skieruj się lewo, po czym przeskakuj po kolejnych kładkach między szerokimi, czerwonymi kolumnami. Spoglądaj pod nogi, gdyż większość z nich jest niekompletna, co możesz spowodować łatwy upadek. W ten sposób dotrzesz do niewielkich drzwi zarośniętych żółtą substancją. Zniszcz ją i wejdź do środka, po czym kontynuuj w górę i wyjdź z powrotem na zewnątrz.

050

Przeskakując pomiędzy kładkami uważaj, aby nie runąć w przepaść.

Zmierzaj jedyną możliwą ścieżką, aż przeskoczysz w kierunku niewielkich, białych, lekko otwartych drzwi. Natkniesz się tam na nowy rodzaj przeciwnika, jakim jest Sługa. Są to bardzo szybkie, preferujące atak bezpośredni, potwory. Staraj się likwidować je zanim dobiegną do ciebie. Jeśli się jednak to stanie, wykonuj szybkie ciosy ręką.

Przebijaj się przez kolejne pomieszczenia, a na końcu jednego z nich przeskocz nad przepaścią w stronę metalowego pomostu, skąd skręcisz w lewo i wskoczysz wyżej na urwaną kładkę. Wejdziesz do kolejnych pomieszczeń, gdzie trafisz na Akolitów - staraj się strzelać w ich głowy, co spowoduje szybkie zabójstwa.

W końcu dotrzesz do pomieszczenia z wielką turbiną. Ta jest nieruchoma, więc możesz bezpiecznie przez nią przeskoczyć. Znajdując się na niższym poziomie przebijaj się przez kolejne grupy nieprzyjaciół, docierając tym samym do schodów prowadzących na wyższy poziom. Tam wskoczysz na urwaną kładkę wyżej i trafisz do pomarańczowego, zarośniętego korytarza.

051

Walki w dokach są bardzo intensywne. Podczas ich trwania bardzo istotne jest chowanie się za osłonami, co zmniejszy ryzyko zranienia i pozwoli na częściową regenerację zdrowia.

Po jego drugiej stronie trafisz na dużą grupę Sługów, ale nie wykorzystuj na nich granatu. Ten może ci się przydać w kolejnym starciu, tym razem z nieco silniejszym przeciwnikiem. Jest to Rycerz. Celnie rzucony granat oraz kilka krótkich serii prosto w jego głowę zwykle załatwiają sprawę. Jego dystansowe ataki są też na tyle wolne, że od większości z nich można bezproblemowo odskoczyć.

Przebijaj się przez kolejne pomieszczenia, aż dotrzesz do urwanego tunelu. Przeskocz tam, a znajdziesz się w Syreniej Wieży. W pomieszczeniu znajdziesz przydatny granatnik na ciężką amunicję. Na pewno się przyda już niebawem, więc wyposaż się w zdobytą broń, po czym wyjdź przez wielkie, białe wrota.

Zaraz za nimi napotkasz wielu wrogów. Nie wbiegaj jednak od razu przed siebie, ale spróbuj zlikwidować jak najwięcej nieprzyjaciół znajdując się przy drzwiach. W końcu jednak będziesz musiał wyjść nieco dalej, ale wówczas trzymaj się lewej strony, gdzie znajdziesz więcej miejsc do osłaniania się.

052

Nigdy nie wybiegaj od razu na środek areny, gdzie odbywa się duża potyczka.

Spotkasz także Rycerza. Będzie on jednak na tyle daleko, że ostrzał nie znajdzie sensu. Wejdź zatem kilka poziomów wyżej na zabudowania po lewej stronie, skąd będziesz mógł rzucić w jego kierunku granat. Po oczyszczeniu całej okolicy udaj się we wskazane znacznikiem miejsce, gdzie zniszcz wszystkie żółte kokony.

Przeszkadzać w niszczeniu torbieli będą liczni nieprzyjaciele, na których możesz rzucić granat, zwłaszcza w kierunku kolejnego Rycerza. Nie pozwól mu podejść zbyt blisko, zyska on wtedy znaczną przewagę. Po oczyszczeniu gniazda zmierzamy dalej, kierując się na coraz niższe poziomy. Po wyjściu na zewnątrz znowu natkniesz się na Rycerza i jego pomocników. Najtrudniejszym wrogiem zajmij się w pierwszej kolejności.

Gdy sytuacja się nieco uspokoi, podążaj schodami w górę. Na kolejnej arenie obszar walki będzie znacznie bardziej otwarty, więc możesz wykorzystać zdobyty wcześniej granatnik. Tyczy się to zwłaszcza pojedynku z mini-bossem, który został nazwany jako Ubara, Książę Roju. Wystrzel do niego z granatnika, rzucaj granaty oraz użyj superzdolności, aby wyjść z pojedynku zwycięzko. Przeciwnik ten to ulepszona i groźniejsza wersja Rycerza.

Gdy uda ci się pozbyć wszystkich, podbiegnij do wskazanych drzwi i otwórz je za pomocą interakcji. Czas na spotkanie z Zavalą. Podążaj odblokowanym przejściem i jedyną możliwą drogą. Po wyjściu kolejnymi drzwiami i zmierzaniu kładką uruchomi się animacja, a wraz z nią misja dobiegnie końca.

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...