Eurogamer.pl

Destiny 2 - Nasycanie (Infuse), ulepszanie sprzętu

Jak zwiększyć atak i obronę.

Po osiągnięciu 20 poziomu doświadczenia i ukończeniu fabuły w Destiny 2 będziemy już zapewne posiadać parę przedmiotów legendarnych (ikona fioletowa) czy nawet jeden lub dwa przedmioty egzotyczne (ikona żółta).

Wykonując później różne aktywności poboczne, Szturmy, patrole czy też uczestnicząc w rywalizacji PvP w Tyglu zdobędziemy kolejne elementy ekwipunku. Nieraz lepsze niż te, które posiadamy.

To naturalna kolej rzeczy - każdy chce zdobywać lepszy sprzęt. Czasem jednak konkretna broń czy pancerz posiadają wyjątkową cechę, która przypadła nam do gustu. A może po prostu spodobały nam się z wyglądu.

Wtedy warto skorzystać z systemu nasycenia (Infuse), który powraca z pierwszego Destiny.

Jak nasycić przedmiot

Mówiąc w skrócie - nasycanie przedmiotów to po prostu ich ulepszanie. Wymaga jednak od gracza pewnego poświęcenia. By ulepszyć konkretny przedmiot, należy bowiem poświęcić inny sprzęt o większej głównej statystyce.

Poza tym, nasycenie to także koszt w Migocie oraz kilku Legendarnych odłamkach.

Główna statystyka każdej broni to atak, a w przypadku pancerza to obrona. Oznaczone są największą czcionką - to na te liczby zawsze zwracamy uwagę. Bywają jednak one zwodnicze. Jak wspomnieliśmy wyżej, wyjątkowa cecha legendarnej broni może być lepsza niż dodatkowe 10 punktów ataku.

add

Jako przykładu użyjemy egzotycznego rewolweru Słoneczny Strzał. Gdy go zdobyliśmy, wartość ataku wynosiła tylko 155. Zdobyliśmy też jednak inny rewolwer - legendarną broń Złe Wieści, o znacznie wyższym ataku: 205.

Dzięki nasyceniu sprawiliśmy, że Słoneczny Strzał zyskał wartość ataku 205, jednocześnie rozstając się z drugim rewolwerem, który został rozmontowany, by nasycenie się odbyło.

Żeby nasycić przedmiot, wystarczy otworzyć jego szczegóły - a więc w ekwipunku najechać na niego kursorem i wcisnąć trójkąt na PS4 lub Y na Xbox One. Następnie najeżdżamy na ikonę nasycania - pomarańczowy wzór na ciemno-szarym tle.

Kiedy najedziemy na ikonę nasycania, niżej wyświetlą się dostępne przedmioty, które możemy zużyć w procesie ulepszania. Jeżeli nic się nie wyświetla, to znaczy, że nie dysponujemy lepszym przedmiotem danego typu (rewolweru nie ulepszymy poświęcając granatnik).

5 kontrowersyjnych momentów w historii GTA Szokowanie to nie nowość. 5 kontrowersyjnych momentów w historii GTA

Następnie wystarczy kliknąć i przytrzymać przycisk na wybranym przedmiocie, którego wartość ataku chcemy przydzielić naszej nasycanej broni - to wszystko. Otrzymujemy ulepszoną broń.

Ważna uwaga: niektóre przedmioty legendarne czy egzotyczne wyposażone są od razu w modyfikację dodającą 5 punktów do ataku czy obrony. Może się więc okazać, że broń o wartości 270 to tak naprawdę przedmiot o ataku czy obronie 265 z modem „plus 5”. Jeżeli poświęcimy właśnie taki przedmiot w procesie nasycenia, te 5 punktów nie zostanie wykorzystane - w skrócie: przepadnie. Niestety, nic nie można na to poradzić, dlatego warto zwracać uwagę na ten element.

Reklama

Komentarze

Komentarze zostały zamknięte, ale możesz kontynuować dyskusję pod innymi materiałami lub na Forum!