Eurogamer.pl

Destiny 2 - modyfikacje broni i pancerza

Zmiana cech i możliwości ekwipunku.

Każda broń ma konkretną wartość ataku, szybkość dobywania, zasięg i inne statystyki, które obrazowane są paskami widocznymi, gdy najedziemy na daną broń kursorem. To jednak nie wszystko, ponieważ arsenał można nie tylko wymieniać na coraz lepszy, ale i modyfikować - podobnie zresztą jak pancerz.

Co ciekawe, także modyfikacje hełmów czy pancerzy na korpus wpływają zazwyczaj na efektywność broni, zdolności lub umiejętności Super. Są więc istotne do osiągnięcia możliwie najlepszej skuteczności w boju.

Jak zdobyć i wyposażyć modyfikacje

Modyfikacje to przedmioty, którymi zaczynamy się zajmować dopiero po zdobyciu 20 poziomu i ukończeniu głównego wątku fabularnego. To wtedy znany z pierwszego Destiny sprzedawca Banshee-44 staje się dostępny - a to właśnie u niego możemy w najprostszy sposób zaopatrzyć się w nowe mody.

Banshee-44 jest rusznikarzem. Za 2500 Migotu kupimy u niego losową modyfikację. W ten sposób pozyskujemy mody średniej jakości - nie wybieramy też, czy otrzymamy modyfikację broni czy jakiegoś elementu pancerza.

U tego samego handlarza możemy także stworzyć modyfikację - w tym przypadku to już ulepszenie lepszej, legendarnej jakości. Możemy też wybrać, czy tworzymy mod broni czy pancerza. To jednak kosztuje - musimy zużyć 2 części modyfikacji (i zapłacić 1000 Migotu). Te pozyskujemy rozkładając legendarne (fioletowe) niepotrzebne modyfikacje.

Jeszcze jednym sposobem pozyskania modów u Banshee jest zamiana 3 modyfikacji niebieskich na jedną legendarną. To wymaga jednak bardzo wysokiego poziomu Mocy na poziomie 280 punktów.

My_Great_Capture_Screenshot_2017_09_09_15_55_51

Poza tym, modyfikacje broni i pancerza znajdziemy czasem w Engramach - najczęściej w Jasnych Engramach, które odszyfrujemy u Tess Everim, a zdobędziemy poprzez zdobywanie doświadczenia po 20 poziomie. Z Engramów zdobywamy jednak tylko słabsze, niebieskie modyfikacje.

Nie radzimy kupować modyfikacji hurtowo na początku - w trakcie gry na 20 poziomie, podczas Szturmów i innych aktywności, zdobędziemy parę Jasnych Engramów, a może nawet zyskamy mody ze skrzyń czy jako inne nagrody.

By wyposażyć modyfikację, wystarczy najechać kursorem na broń lub element pancerza i wybrać Szczegóły. Na ekranie przedmiotu zobaczymy miejsce na modyfikacje. Wystarczy najechać na nie kursorem, by zobaczyć, jakie dostępne modyfikacje możemy włożyć w slot.

Wszystkie posiadane modyfikacje znajdziemy natomiast na ekranie Ekwipunek.

Przy okazji warto wspomnieć o cechach przedmiotów. Praktycznie wszystkie przedmioty - broń i pancerz - niebieskie, a także wszystkie fioletowe i żółte (legendarne i egzotyczne) na ekranie Szczegóły oferują różne cechy do wyboru. Możemy zmienić na przykład rodzaj celownika albo inne aspekty działania danego przedmiotu, które lekko zmieniają jego funkcjonowanie.

W ten sposób zmienimy chociażby zasięg broni, szybkość dobywania broni, wybierzemy bonus pancerza do konkretnego atrybutu albo zwiększymy szybkość przeładowania czy promień rażenia wybuchu pocisku rakietnicy. Cechy spomiędzy których wybieramy tę aktywną są na stałe przypisane do przedmiotu.

Reklama

Komentarze

Komentarze zostały zamknięte, ale możesz kontynuować dyskusję pod innymi materiałami lub na Forum!