Destiny 2 - misja: Exodus, Adieu (dotarcie na Farmę)

Podążamy za sokołem, aby dotrzeć na farmę.

Po ukończeniu wprowadzającego zadania znajdziesz się w bardzo zdewastowanym miejscu. Poruszając się ostatkiem sił idź przed siebie i zejdź w kierunku niewielkiej doliny. Tam skręć w prawo i idź pod zarwanym mostem i obok płomieni.

Ignorując pojawiających się od czasu do czasu przeciwników przemierzaj przed siebie, aż w końcu zauważysz swojego Ducha. Przyrząd jest również zmasakrowany, dlatego zaproponuje ci wydostanie się z potrzasku.

Zmierzamy zatem dalej, trzymając pistolet bez amunicji. Obok znaku świecącego na niebiesko skręcamy w prawo i wchodzimy po gruzowisku, a następnie mijamy palącą się kałużę z prawej, wchodząc tym samym przez wąski przesmyk. W ten sposób dotrzesz na zamgloną polanę z górami w tle. Po chwili się przejaśni.

Po podniesieniu pistoletu maszynowego zaczną atakować cię bestie wojenne.

Po dotarciu do czerwonej, podartej flagi, zeskocz na wysypisko. Na pomarańczowej płachcie odnajdziesz pistolet maszynowy. Zostaniesz także ostrzeżony, że w tym miejscu duch nie będzie mógł cię wskrzesić. Po chwili zostaniesz atakowany przez bestie. W momencie, gdy będą się zbliżać i wyskakiwać w twoim kierunku, możesz wykonać ręczny cios. Jeden powinien powalić każdą sztukę bestii.

Po rozprawieniu się ze stadem około ośmiu do dziesięciu bestii, spójrz w niebo w poszukiwaniu wielkiego sokoła. Podążaj za nim ośnieżoną ścieżką, a w pewnym momencie zostaniesz przeniesiony do innej lokacji. Ponownie kierujemy się za ptaszyskiem, a gdy docieramy do urwiska, zmierzamy w prawo po ośnieżonej półce skalnej.

Kontynuujemy jedyną możliwą ścieżką, aż w końcu się przejaśnia i zmierzamy brązowym traktem w dół. W pewnym momencie trafisz na kolejne, dość spore stado bestii w towarzystwie jednego legionisty. Pokonaj go w miarę szybko, ale nie ignoruj też zupełnie nadbiegających bestii.

Drugie starcie z bestiami będzie nieco bardziej uciążliwe.

Po uporaniu się z przeciwnikami zmierzamy dalej, a po dotarciu do kolejnego urwiska zeskakujemy na półkę skalną po prawej stronie. Stamtąd trzymamy się prawej strony i przechodzimy po konarze nad przepaścią, a następnie - po zejściu jeszcze niżej - przeskakujemy nad przepaścią w lewą stronę.

Podczas przeskakiwania pamiętaj, że w tym momencie dysponujesz tylko zwykłym skokiem.

Kolejny przeskok, w kierunku siedzącego tam sokoła, niestety się nie uda. Runiesz w dół, jednakże uratuje cię Hawthorne, właścicielka pomocnego ptaka. Po animacji znajdziesz się w miejscu zwanym Farmą. O tym przeczytasz jednak na kolejnych stronach naszego poradnika.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!