Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Pustynna mapa PlayerUnknown's Battlegrounds na pierwszym screenie

Plus: nowe opcje od Nvidii.

Studio Bluehole zaoferowało pierwszy rzut oka na pustynną lokację w sieciowym PlayerUnknown's Battlegrounds. Nowa mapa trafi do gry w nadchodzących miesiącach - nie znamy dokładnej daty.

Twórcy zastrzegają na Twitterze, że mamy do czynienia z wczesną wersję i wiele może się jeszcze zmienić.

Pustynna mapa

Choć pustynia kojarzy się raczej z pustką, to pierwszy screen prezentuje gęsto zabudowane miasto, pełne wysokich budynków, ale także uliczek i placów. Całość otaczają wysokie, skaliste góry, służące zapewne za odpowiednik wody z domyślnego pola walki.

Obserwujemy na pewno tylko drobny wycinek - samo miasteczko, choć spore, byłoby zbyt małe, by pomieścić setkę grających.

Za prace nad pustynną lokacją odpowiadają dwa zespoły: w Stanach Zjednoczonych i w Szwecji. Takie podejście ma sprawić, że działania nie wpłyną negatywnie na dalszy rozwój podstawowej wersji gry w centrali Bluehole w Korei.

Warto przypomnieć, że powstają także inne lokacje: jedna stawiająca już na arktyczne warunki, druga inspirowana śródziemnomorskimi widokami.

Zobacz na YouTube

Jeśli o popularnym PlayerUnknown's Battlegrounds mowa, to na targach Gamescom potwierdzono nie tylko sprzedaż ośmiu milionów egzemplarzy, ale ujawniono także nowe opcje dla posiadaczy kart graficznych Nvidii.

Poza cieniowaniem powierzchniowym HBAO+ mowa również o interesującym wsparciu dla rejestrowania rozgrywki za pomocą ShadowPlay. System będzie automatycznie zapisywał każde zabójstwo, zgon czy zwycięstwo w meczu, by gracz mógł następnie błyskawicznie podzielić się klipem w serwisie YouTube czy Imgur.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Playerunknown's Battlegrounds

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze