Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Producent Shenmue 3 wyjaśnia fatalne animacje twarzy z trailera

Po prostu ich nie ma.

Pierwszy konkretny trailer Shenmue 3 - przygotowany na targi Gamescom - spotkał się ze sporą falą krytyki. Chwalono świetne lokacje, ale już animacje twarzy porównano do Mass Effect Andromeda.

Teraz producent Yu Suzuki wyjaśnił, że wyrazów twarzy w zwiastunie po prostu nie ma - stąd wszystkie postacie wyglądają jak martwe kukiełki.

Mistrza przyszpiliło

Deweloper rozmawiał z japońskim serwisem Game Watch Impress, który wprost zapytał, czy to już ostateczna jakość, czy też możemy spodziewać się jeszcze jakichś modyfikacji (dzięki, Kotaku).

- Tak, nie dodaliśmy jeszcze animacji twarzy - zapewnił Suzuki. - Wprowadziliśmy je miesiąc temu, ale na razie zostały usunięte.

Pozostaje pytanie, dlaczego przygotowane animacje zdecydowano się usunąć. Wydaje się, że prace są jeszcze na wczesnym etapie, co wyjaśnia także postawienie w trailerze na muzykę z Shenmue 2.

Producent dodał, że przejście trzeciej odsłony serii powinno zająć około 30 godzin.

Cover image for YouTube videoShenmue III – The 1st Teaser | PS4

Shenmue 3 ukaże się w drugiej połowie przyszłego roku na PC i PS4, w dystrybucji cyfrowej i pudełkowej. Początkowo planowano debiut w tym roku, lecz projekty z Kickstartera bardzo rzadko dotrzymują pierwszych terminów, zwłaszcza jeśli są tak ambitne.

W trzeciej części powraca główny bohater, Ryo Hazuki. Jego ojciec został zamordowany w pierwszej odsłonie (wydanej w 2000 roku na konsoli Dreamcast), co zmienia życia nastolatka i prowadzi go na trop większego spisku.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Shenmue III

PS4, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze