Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Observer - dziwna dziewczynka, sprawa 628

Opcjonalne śledztwo, które możemy przeprowadzić.

Po poznaniu wspomnień Amira Nowaka w mieszkaniu nr 104 będziesz prowadził dochodzenie w bloku. Przy tej okazji możesz próbować kontaktować się z lokatorami niektórych mieszkań. Jednym z nich jest dziewczynka przebywająca w pokoju nr 113 - podejdź do domofonu i rozpocznij rozmowę.

Okaże się, że dziewczynka dziwnie się zachowuje. Pod koniec rozmowy uzyskasz od niej kod 1074. Jeśli jesteś zainteresowany tą sprawą, to należy skierować się do pobliskiego mieszkania, gdzie czeka cię dalszy ciąg dochodzenia.

Mieszkanie 114 - kod do niego (1074) uzyskasz od dziewczynki spod 113.

Udaj się do mieszkania 114 (obrazek powyżej) znajdującego się na końcu korytarza z lewej i wpisz podany kod w panelu z prawej. Możesz uruchomić światła i muzykę korzystając ze sprzętu z prawej, jednak finalnie skieruj się w lewo.

Wejdź do implantu w głowie kobiety, aby sprawdzić wspomnienia.

Przejdź przez drzwi z lewej, a trafisz do pomieszczenia, gdzie na fotelu znajduje się ciało kobiety podłączone do aparatury (obrazek powyżej). Zlokalizuj implant w jej głowie, aby dowiedzieć się, że to Pieta Sagan.

Po uczynieniu tego możesz rozpocząć sekwencję wspomnieniową. Po obudzeniu się rozejrzyj się po pokoju i zlokalizuj drzwi obite materiałem nieprzepuszczającym dźwięku. Chwyć za klamkę i otwórz drzwi.

Podejdź do przycisku na ścianie i wciśnij go.

W nowym pomieszczeniu odsuń kotarę z prawej i wejdź do pokoju z muzyką. Skieruj się do ściany naprzeciwko i wciśnij czerwony przycisk (obrazek powyżej). Rozpocznie się rozmowa z właścicielem sprzętu. Kiedy skończysz opuść pokój przez drzwi z prawej.

Trafisz na korytarz, gdzie usłyszysz komentarze lekarza, który mówi o niemożności podjęcia leczenia i wykonania operacji jakiegoś pacjenta. Idź cały czas wzdłuż korytarza omijając zamknięte drzwi.

Wciskaj przyciski znajdujące się pod niektórymi telewizorami.

Na końcu drogi przejdź przez drzwi. Po chwili przeniesiesz się do czegoś w rodzaju kanionu z telewizorami, w którym ruszaj przed siebie. Na niektórych telewizorach są przyciski (obrazek powyżej) - wciskaj je, aby włączyć informacje głosowe. Okaże się, że bohaterka wspomnienia, dzięki aparaturze, wchodziła w myśli dziewczynki.

Kontynuuj marsz. Zauważysz, że co jakiś czas pojawia się wiatr spychający główną postać do tyłu. W takim przypadku ustawiaj się za stojakami na telewizory, dzięki czemu nie będziesz ruszał się z miejsca.

Przesuń suwak na belce, żeby opuścić kratę.

W pewnej chwili zobaczysz w oddali podniesioną kratę. Aby ją zamknąć podejdź do poziomej belki, złap suwak i przestaw go w prawo (obrazek powyżej). W ten sposób odblokujesz przejście.



Skorzystaj z niego i kontynuuj, aż dotrzesz do dużej postaci Piety. Podejdź do niej i poczekaj, aż zacznie mówić. Po zakończonej rozmowie wrócisz do rzeczywistości. Możesz teraz skorzystać z komputera z lewej i przy pomocy aplikacji Caphalus zrestartować system lub przywrócić połączenie. Na koniec będziesz mógł wejść do pokoju 113.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Observer

PS4, Xbox One, PC, Nintendo Switch

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami.
Komentarze