Eurogamer.pl

Beta Destiny 2 - Bungie opisuje zmiany wprowadzane na PC

W tym własny licznik FPS.

Bungie opisało szereg zmian wprowadzonych w wersji beta Destiny 2 przed startującymi 28 sierpnia testami na PC. Modyfikacje bazują po części na opiniach zebranych z konsol, ale jest też kilka rozwiązań z myślą o komputerach osobistych - jak wskaźnik FPS.

Zaczynając od umiejętności super, deweloperzy załatali zgłoszony w lipcu błąd umożliwiający ciągłe korzystanie z najpotężniejszego talentu. Skrócili także czas ładowania, co bardzo często pojawiało się w narzekaniach posiadaczy PS4 i Xbox One.

1

O, tu będzie licznik FPS

Usunięto również usterkę z szybującymi Warlockami oraz nieskończonymi granatami. Ten rodzaj wyposażenia otrzyma także wyższe obrażenia. Posiadacze konsol często powtarzali bowiem, że nawet rzut ziemniakiem jest bardziej śmiercionośny.

Wersja beta na PC zapewni także „znacznie więcej” power ammo (nowa nazwa dla heavy ammo), między innymi z zabijanych przeciwników w żółtym paskiem zdrowia.

Wcześniej w tym miesiącu potwierdzono, że przygotowane rozwiązania do walki z oszustami mogą wpłynąć na problemy w działaniu niektórych aplikacji, do których przyzwyczajeni są użytkownicy komputerów osobistych. Mowa głównie o komunikatorach głosowych oraz narzędziach do nagrywania i streamowania.

Dla przykładu, Destiny 2 nie pozwoli, by na ekranie podczas zabawy wyświetlały się informacje na temat tego, kto akurat mówi na czacie Discord czy Mumble. Nie zadziałają także popularne wskaźniki płynności działania, jak Fraps czy MSI Afterburner.

Zobacz: Destiny 2 - premiera i najważniejsze informacje

Problemem jest fakt, że programy te wyświetlają własną „nakładkę” obrazu na grze, jak powiadomienia na Steamie. Dlatego też Bungie w ramach zastępstwa przygotowuje własny wskaźnik liczby klatek na sekundę czy też możliwość ustalenia górnej granicy FPS.

Twórcy zapewniają, że programy tego typu nadal będą działały - po prostu nie będą mogły wyświetlać informacji bezpośrednio na ekranie włączonego Destiny 2. Nie jest obecnie jasne, co stanie się, jeśli postawimy na zabawę w oknie bez ramek lub na innym monitorze.

Pełna wersja gry ukaże się 6 września na PS4 i Xbox One oraz 24 października na PC.

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...