Hellblade - drugie wrota i czerwony znak, dotarcie do ruin: droga do Valravna, cz. 2

Kontynuacja podróży do Valravna i odbudowanie ruin.

Zdążyłeś już poznać mechanikę odpowiadającą za rozwiązanie zagadek w tym etapie gry. Opis pierwszego użycia łuku i złamania czerwonej pieczęci na wrotach znajdziesz na tej stronie - Hellblade - pierwsze wrota, symbol z kruków i czerwona pieczęć: droga do Valravna, cz. 1. Tymczasem kontynuujemy wędrówkę i przechodzimy na drugą stronę niewielkiego lasu.

Tam natrafiamy na kolejne wrota z czerwoną pieczęcią, symbolem. Podchodzimy blisko i wykonujemy skupienie, aby w świecie gry pojawiły się świetliste kształty nazywane krukami. Odwracamy się i spoglądamy na całą lokację. Na razie nie mamy tu nic do zrobienia, chociaż w tle można zauważyć specyficzny, zmieniający rzeczywistość łuk.

Na razie nie jest nam jednak do niczego potrzebny, więc kierujemy się ścieżką po lewej stronie, następnie ostro skręcamy w prawo i przechodzimy między drzewami z zawieszoną czaszką (1). Wchodzimy po schodach nieco dalej i skręcamy w lewo. Podążamy ścieżką, ignorując przy tym pojawiającego się przeciwnika.

Nie tylko łuki zmieniają rzeczywistość, ale i drzewa połączone charakterystycznymi czaszkami.

Przechodzimy przez kolejne napotkane drzewa z czaszką, ale od tyłu, odblokowując tym samym dalszą drogę. Przechodzimy dalej i po mostku prowadzącym do kolejnej iluzji z Valravnem. Zmierzamy przez kolejne drzewa z czaszką, dzięki czemu część muru przed nami staje otworem (2).

Przechodzimy pod widoczną drewnianą belką i otwieramy obydwoje drzwi, po czym korzystamy z drabiny umieszczonej na końcu komnaty. W ten sposób docieramy do łuku (3) zmieniającego rzeczywistość.

Po przejściu przez łuk kluczowe ruiny na środku lokacji zostaną odblokowane.

Po jego przekroczeniu możesz zauważyć, że ruiny (4) w centralnej części lokacji zostały odbudowane. Nie pozostaje więc nam nic innego, jak zejście drabiną i udanie się do nich przez najbliższe drzwi.

Wdrapujemy się po schodach, skąd mamy idealny widok na wrota z czerwoną pieczęcią, do których dopasowujemy świecące się symbole tak, aby pokryły się z wielkimi drzwiami. Wówczas używamy przycisku skupienia i schodzimy na dół, kierując się do odblokowanego przejścia.

Zmierzamy dalej jedyną możliwą ścieżką, aż docieramy do niewielkiej areny, gdzie czeka nas walka z kilkoma przeciwnikami. Trzymaj ich na dystans i w razie potrzeby przełamuj ich bloki i osłanianie się tarczą.

Zmierzaj przed siebie przeskakując nad białą krawędzią, a następnie pod osuniętym elementem, aż dotrzesz do lasu. Znajdują się tam kolejne wrota. Opis ich odblokowania znajdziesz jednak na kolejnej stronie naszego poradnika.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!