Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Activision: mnóstwo preorderów Destiny 2 i wielki sukces Crasha

Firma podaje wyniki.

Activision Blizzard podało wyniki finansowe za kwartał obejmujący okres od początku kwietnia do końca czerwca, chwaląc się dużym zainteresowaniem Destiny 2 i sukcesami firmy Blizzard.

Jeśli o sieciowej strzelance mowa, to przeprowadzone na konsolach testy beta przyciągnęły podobno więcej graczy niż było w przypadku pierwszej odsłony serii.

Co ten Crash

Nie podano konkretnych liczb, ale wydawca zapewnia także, że suma zamówień przedpremierowych Destiny 2 już teraz przekracza preordery Destiny 1. Również Call of Duty: WWII cieszy się „mocnym” zainteresowaniem jeszcze przed debiutem.

Ogólna liczba miesięcznych aktywnych użytkowników w przypadku Activision spadła do 47 milionów, ale za to Blizzard może pochwalić się poprawą wyniku o 38 procent, do poziomu 46 milionów.

Wszystko to dzięki Overwatch i Hearthstone oraz ciągłemu wsparciu tych tytułów ze strony deweloperów. W sieciowej strzelance rekordowym zainteresowaniem cieszyło się wydarzenie specjalne Insurekcja, a w karciance - dodatek Podróż do wnętrza Un'Goro.

Wydawca zwrócił także uwagę na sukces Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy. Remake klasycznych platformówek to podobno najlepiej sprzedająca się gra konsolowa na świecie w czerwcu, pomimo obecności na rynku tylko przez dwa dni.

„Wiedzieliśmy, że Crash ma oddaną grupę fanów, w tym mnie, ale nie mieliśmy pojęcia, że aż tak...” - komentuje dyrektor generalny Eric Hirshberg. „Przed premierą ciężko powiedzieć, czy istnieje masowy odbiorca, czy tylko głośna mniejszość. Crash znacznie przekroczył wszelkie oczekiwania”.

Cover image for YouTube videoTe strzały brzmią znajomo - wrażenia z Destiny 2

Menedżer zapewnił, że Activision rozważy odświeżenie także innych klasyków ze swojego katalogu, choć nie miał nic do zapowiedzenia.

„Uważamy, że mamy świetne portfolio i analizujemy takie działania, ale to dla nas nic nowego. Pokazaliśmy już moc podobnego podejścia w Modern Warfare Remastered oraz Zombies Chronicles, a Crash Bandicoot to oczywiście kolejny świetny przykład”.

Jeśli o liczbach mowa, to w okresie kwiecień - czerwiec Activision Blizzard wypracowało 1,63 mld dolarów przychodów, w porównaniu z 1,57 mld dol. w analogicznym kwartale 2016 roku. Aż 1,31 mld dol. to sprzedaż cyfrowa, co stanowi wzrost o 15 procent.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Destiny 2

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze