Eurogamer.pl

Destiny 2 - Łowca (Hunter), podklasy: Gromodzierżca, Strzelec

Wszystkie cechy, superzdolności i wyposażenie Łowcy.

Łowca, podobnie jak inne klasy w Destiny 2, ma do dyspozycji dwie różne podklasy. Wybierając je prawdopodobnie będziesz sugerować się ich najważniejszą funkcją, czyli rodzajem superzdolności, którą aktywować można tylko raz na dłuższy czas.

Oczywiście warto też zwrócić uwagę na inne różnice pomiędzy dwoma podklasami. Warte uwagi są na pewno granaty, które zachowują się inaczej w zależności od wyboru podklasy.

Łowca Gromodzierżca

1. Superzdolność: Kostur elektryczny. Po naładowaniu paska wciśnij jednocześnie L1+R1 / LB+RB, aby stworzyć kostur z czystej energii elektrycznej i pokonać swoich przeciwników w akrobatyczny sposób.

2. Granaty.

  • Elektryczny uderza łańcuchem błyskawic w pobliskich wrogów.
  • Przepływowy jest granatem wybuchowym, który zadaje dodatkowe obrażenia po przyczepieniu do wroga.
  • Skaczący rozpada się po uderzeniu, tworząc wiele fragmentów, które wyszukują wrogów.

Wszystkie granaty rzucasz za pomocą przycisku L1 / LB.

016

Podklasa Łowcy - Gromodzierżca.

3. Umiejętność klasowa.

  • Unik strzelca - unik (2x ○ / B) pozwala wykonać dezorientujący zwód. Automatycznie przeładowuje broń.
  • Wzmacniająca wyrwa - unik (2x ○ / B) pozwala zwinnie się przeturlać, unikając ataków wroga. Uniki w pobliżu wrogów odnawiają umiejętność do walki wręcz.

4. Tryb poruszania się.

  • Wysoki skok - podskocz drugi raz, będąc w powietrzu, by skoczyć wyżej.
  • Skok na bok - podskocz drugi raz, będąc w powietrzu, by mieć większy wpływ na kierunek lotu.
  • Potrójny skok - będąc w powietrzu, możesz utrzymać kontrolę nad lotem dzięki drugiemu lub trzeciemu skokowi.

Wszystkie z wymienionych umiejętności aktywujesz przyciskiem X / A na padzie.

5. Droga wojownika.

  • Cios kombinacyjny - zabij wroga umiejętnością walki wręcz, by rozpocząć odnawianie zdrowia i na pewien czas zwiększyć zadawane przez ciebie obrażenia w walce wręcz.
  • Zwinność bojowa - zabójstwa wręcz odnawiają twoją zdolność Uniku.
  • Groźny zasięg - unik zwiększa zasięg zdolności walki wręcz, dzięki czemu możesz zaatakować przeciwników znajdujących się dalej.
  • Zabójczy prąd - po wykonaniu Uniku każde trafienie Kosturem elektrycznym pozostawia po sobie elektryczne wyładowania, które ranią przeciwników.

Łowca Strzelec

6. Superzdolność: Złoty pistolet. Po naładowaniu paska wciśnij jednocześnie L1+R1 / LB+RB, aby przywołać płonący pistolet, który dezintegruje wrogów za pomocą Światła slonecznego.

7. Granaty.

  • Granat-pułapka przyczepia się do powierzchni i wybucha, gdy przeciwnicy naruszą wiązkę laserową.
  • Rozpryskowy wybucha przy zderzeniu i wypuszcza wiele dronów. Drony wyszukują pobliskich wrogów.
  • Zapalający wybucha, podpalając przeciwników.

Wszystkie granaty rzucasz za pomocą przycisku L1 / LB.

017

Podklasa Łowcy - Strzelec.

8. Umiejętność klasowa - patrz punkt 3.

9. Tryb poruszania się - patrz punkt 4.

Wszystkie z umiejętności związanych z poruszaniem się aktywujesz przyciskiem X / A na padzie.

10. Droga Banity.

  • Eksplodujący nóż - rzuć nożem, który eksploduje krótko po uderzeniu.
  • Łańcuch rozpaczy - precyzyjne zabójstwa zwiększają szybkość przeładowania broni przez ciebie i pobliskich sojuszników.
  • Zabójczy strzał - znacząco poprawia szanse na trafienie ze Złotego pistoletu.
  • Sześciostrzałowiec - Złoty pistolet może wystrzelić do 6 razy, ale trwa krócej.
Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub