Eurogamer.pl

Destiny 2 - misja: Powrót do domu, cz. 1

Walczymy z legionistami, bronimy wieży i zmierzamy w stronę wielkiego okrętu.

Zadanie rozpoczynasz od przebijania się wzdłuż płonących elementów. Nie przejdziesz więcej, niż kilku kroków, a napotkasz pierwszych przeciwników. Będą to legioniści, którzy nie stanowią dużego wyzwania, zwłaszcza, gdy nie występują w licznych grupach.

Sposób na ten rodzaj przeciwnika to pozostawanie w ruchu i odskakiwanie na boki, a także nie pozwolenie, aby wrogowie podeszli do ciebie na niewielką odległość. Jeśli masz zapas czasu, a w okolicy nie dzieje się zbyt dużo, korzystaj z dokładnego celowania, aby zwiększyć obrażenia zadawane przez użytkowaną przez ciebie broń.

Przejdź przez dziurę w ścianie, gdzie pojawili się przeciwnicy, a następnie skręć lekko w lewo, gdzie napotkasz kolejną grupę legionistów. Zmierzaj korytarzem w jedynym możliwym kierunku, zabijając kolejnych nieprzyjaciół. W pewnym momencie otworzą się wrota, za którymi spotkasz sojusznika. Zignoruj widocznych na poniższym obrazku przeciwnikiem, zajmie się nimi nasz kompan.

001

Przeciwnicy w pomarańczowej części pomieszczenia nie powinni zaprzątać ci głowy.

Pobranie broni i odnalezienie Zavali

Podążamy za naszym kompanem, a na rozwidleniu skręcamy w prawo, docierając tym samym do zbrojowni. Podchodzimy do stojaków z bronią i pobieramy nowy oręż. W tym miejscu zaznaczamy, że chociaż amunicji każda z broni będzie miała sporo, staraj się być celny, gdyż okazji do uzupełnienia pocisków nie będzie w najbliższym czasie zbyt wiele.

Opis tej misji powstał w oparciu o zamkniętą betę gry. Przejście tego zadania ukaże się również w naszym poradniku do Destiny 2 po oficjalnej premierze gry na początku września.

Po chwyceniu za broń ruszamy w kierunku białego znacznika, otwierając drzwi prowadzące do niebieskiej klatki schodowej. Schodzimy nią w dół, a następnie zeskakujemy w prawo. Natrafiamy na kolejnych legionistów, a gdy ich pokonujemy, przechodzimy przez drzwi, którymi weszli. Zmierzamy dalej, a w kolejnym, podświetlonym na niebiesko pomieszczeniu, skręcamy w prawo i wspinamy się na półkę przy wentylatorach.

002

Półka, na którą musisz wskoczyć, aby kontynuować podróż.

Skręć w lewo i wspinaj się po schodach, po czym idź w jedynym możliwym kierunku, gdzie napotkasz niewielką grupkę legionistów. Za kolejnymi drzwiami, w bardzo ciemnym pomieszczeniu, spotkasz nowego przeciwnika, będzie to centurion. Nieprzyjaciel z powodzeniem wykorzystuje wznoszenie oraz czasowo aktywuje wokół siebie ochronną tarczę.

Twoją przewagą jest miejsce, w którym się aktualnie znajdujesz. Cofaj się przed drzwi, z których wyszedłeś, a następnie przykucaj, jeśli chcesz szybko zregenerować swoje zdrowie. Centuriona trzymaj na dystans, gdyż strzały z jego broni są stosunkowo szybkie. Gdy będziesz za blisko, nie zdążysz wykonać uniku.

Po pokonaniu i grupki legionistów towarzyszących mu, zmierzaj na drugą stronę ciemnego pomieszczenia, gdzie trafisz na kolejne drzwi. Tam przejdziesz do kolejnej sekcji lokacji, a twoim oczom powinien ukazać się wielki statek kosmiczny. Nieco dalej, kierując się w prawo, dotrzesz do większej areny widocznej na poniższym obrazku.

003

Korzystaj z licznych osłon, ale w początkowej fazie bitwy nie wskakuj na wyższe poziomy, aby uniknąć odsłonięcia.

Czeka cię tu pierwsza większa potyczka, w której istotnym będzie chowanie się za skrzyniami i innymi przedmiotami, celem zregenerowania zdrowia. Do tej pory powinieneś także zyskać możliwość skorzystania z superzdolności, którą warto aktywować bez względu na to, jaką klasę postaci wybrałeś na początku rozgrywki.

Po pokonaniu centurionów i legionistów zwróć uwagę na prawą część areny. Wskocz tam po kilku skrzyniach na wyższy poziom, gdzie po udanej bitwie powinieneś zauważyć znacznik misji. Kontynuuj swoją wędrówkę po zawalonych i płonących korytarzach, na których końcu wyjdziesz na otwartą przestrzeń. Biegnij po zapadającej się kładce, aby dotrzeć do kolejnej areny.

Obrona wieży

W tym momencie do gry mogą dołączyć inni gracze, którzy znajdują się w danej chwili w okolicy lub ich rolę przejmą boty sterowane przez sztuczną inteligencję. Biegnij przed siebie i skręć lekko w prawo, gdzie musisz zająć pozycję przy bardzo wysokiej wieży. Twoim zadaniem jest odparcie ataków trzech fal wrogów.

Podczas bitwy najlepiej trzymać się okolicy wieży, gdyż znajduje się tam najwięcej osłon, za którymi możesz się regenerować, a dodatkowo nikt nie zaatakuje cię od tyłu. W międzyczasie możesz także ożywiać pokonanych kompanów lub liczyć na to samo, jeśli sam zostaniesz pokonany. Pierwsza fala atakujących będzie dość łatwa, trudność drugiej polega za to na liczebności nieprzyjaciół.

004

Walka pod wieżą będzie niezbyt długa, ale za to bardzo intensywna.

Trzeci atak również obfituje w dużą liczbę wrogów, a dodatkowo w twoim kierunku będą wystrzeliwane śmiercionośne rakiety - najistotniejszą w tym momencie rolę odegrają osłony, za którymi powinieneś się schować na czas ataku tego typu.

Po uporaniu się z trzecią falą poświęć nieco czasu na zebranie amunicji pozostawionej przez przeciwników, po czym zmierzaj na drugą stroną areny, gdzie w tym momencie pojawił się znacznik misji. Zignoruj wciąż pojawiających się nieprzyjaciół.

Wejście na pokład okrętu flagowego

Po opuszczeniu placu i wejściu przez drzwi do pomieszczeń podświetlonych na niebiesko, zmierzaj cały czas przed siebie. Natkniesz się na grupę legionistów, na których jednak nie marnuj amunicji. Zajmie się nimi napotkana w tym miejscu Ikora. Po chwili pojawią się jednak dodatkowi przeciwnicy, z którymi musisz już rozprawić się sam.

Spotkasz tu nowego przeciwnika. Będzie to spopielacz, którego ataki bazują na ogniu. Jest bardzo niebezpieczny na krótkich dystansach, dlatego trzymaj go w bezpiecznej odległości i stosuj uniki w boki. Gdy do niego strzelasz, korzystaj z precyzyjnego celowania, co znacznie zwiększy zadawane mu obrażenia. W przeciwnym wypadku będziesz musiał poświęcić mu zdecydowanie więcej amunicji.

005

Spopielacz jest inteligentniejszy od legionistów i również będzie korzystał z osłon - tutaj używa straganu po prawej stronie.

Pamiętaj także, że spopielacz w ostatniej fazie walki potrafi wybuchać, raniąc przy tym wszystkie żyjące istoty, które znajdują się w promieniu kilku metrów od niego. Warto to wykorzystać i koncentrować swoje ataki od razu na nim, gdy jest wspierany przez innych nieprzyjaciół.

Na końcu lokacji widocznej na powyższym obrazku natkniesz się także na czcigodnego centuriona, który jest ulepszoną wersją znanego już ci przeciwnika. Cechuje go dodatkowy rodzaj ataku, a także większa odporność na zadawane obrażenia. Pod żadnym pozorem nie wchodź przez wielkie wrota, zanim go nie pokonasz. W przeciwnym wypadku nie będziesz miał możliwości korzystania z osłon i regeneracji.

Gdy już uda ci się go pokonać, przejdź dalej, a twoim oczom ukaże się sojuszniczy statek kosmiczny. Po podejściu do niego bliżej misja zakończy się, uruchamiając tym samym przerywnik filmowy.

Reklama

Komentarze

Załóż konto

lub

  • Wczytywanie...