Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Premiery gier (19.06 - 25.06)

Get Even, Nex Machina, Micro Machines, inne.

Po burzy związanej z E3 opadł już kurz, więc wracamy do ligowej szarzyzny. Nieco kolorów w letnim okresie „ogórkowym” zapewnia polskie Get Even, a jest także Nex Machina i spore rozszerzenie Stormblood do Final Fantasy 14.

Wtorek, 20 czerwca

  • Nex Machina (PC, PS4)
    Wersja językowa: polska (napisy)

Nex Machina to zręcznościowy shoot 'em up, w którym sterujemy komandosem walczącym z zastępami kosmitów. Podczas walki niezwykle istotne jest unikanie wrogich pocisków i stałe pozostawanie w ruchu.

Rozszerzenie zaoferuje między innymi dwie nowe klasy postaci - posługującego się zaklęciami czerwonego maga (Red Mage) oraz koncentrującego się na walce w zwarciu samuraja. Do tego kolejny region - obszerny kontynent Othard.

Czwartek, 22 czerwca

  • Argo (PC, PS4)
    Wersja językowa: angielska

W zmaganiach weźmie udział maksymalnie dziesięć osób, podzielonych na dwie drużyny. Akcję osadzono na odświeżonej wersji Malden - wyspy znanej z pierwszej części cyklu Operation Flashpoint, będącego poprzednikiem serii Arma.

Piątek, 23 czerwca

Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls jest poboczną grą z głównego cyklu interaktywnych opowieści. W tej serii mamy jednak do czynienia z przygodowymi grami akcji TPP. Staramy się przetrwać w mieście opanowanym przez roboty Monokuma.

Ever Oasis przypomina serię Mana. Akcja toczy się w czasie rzeczywistym, a gracze eksplorują duży, otwarty i pustynny świat, z podziemiami pełnymi przeciwników i zagadek logicznych.

  • Get Even (PC, PS4, Xbox One)
    Wersja językowa: polska (napisy)

Twórcy określają Get Even mianem „psychologicznego thrillera”. Wcielimy się w niejakiego Cole'a Blacka. Mężczyzna budzi się bez pamięci i musi dowiedzieć się, dlaczego pewna dziewczyna ma bombę przyczepioną do klatki piersiowej.

Zobacz na YouTube

Deweloperzy chcą zachować ducha starszych części, ale stawiają na wysokiej jakości oprawę graficzną. Trasy mają przypominać lokacje z oryginału wydanego w 1991 roku. Powrócą klasyczne tryby rozgrywki, takie jak tradycyjny wyścig oraz Eliminacja.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Redakcja

Redakcja

Eurogamer.pl

Bardzo lubimy pracę zespołową.
Komentarze