Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Ubisoft ma nowe logo

Zaktualizowana wersja dotychczasowego „świderka”.

Ubisoft ma nowe logo - zaktualizowaną wersję dotychczasowego „świderka”, który widzieliśmy już setki razy podczas włączania Assassin's Creed, Far Cry czy The Division.

Różnice nie są duże:

We wpisie na oficjalnym blogu firma wyjaśnia, że nowy symbol lepiej pasuje do „przyszłości” i bardziej wyróżnia się w mediach społecznościowych.

„Dzisiaj tworzymy światy, które żyją w grach wideo, komiksach, filmach, serialach, książkach czy parkach rozrywki. Nasze nowe logo jest minimalistyczne, nowoczesne i monochromatyczne” - czytamy w komunikacie.

„Wir oraz litera O mają przypominać ręcznie narysowane kształty i reprezentują nasze ludzkie cechy: entuzjazm, ciekawość i dawkę szaleństwa, z jakich słynie Ubisoft” - napisano dalej.

Opublikowano także przydatną ściągawkę na temat logo firmy na przestrzeni lat. Ci bardziej złośliwi komentatorzy sugerują, że logo jest coraz mniej dokończone - niczym gry wydawcy:

Trzeba przyznać, ze symbol z 1986 roku jest co najmniej interesujący. Może nada się na koszulkę?

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Assassin's Creed Origins

PS4, Xbox One, PC

Far Cry 5

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze