Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

CD Projekt chce „podwoić lub potroić” rozmiar studia w Krakowie

Trwa rekrutacja.

Wydaje się, że Cyberpunk 2077 zaczyna wchodzić w fazę produkcji, czego efektem są między innymi plany na gwałtowne powiększenie oddziału CD Projektu w Krakowie.

Na portalu Skillshot, stanowiącym popularne miejsce na poszukiwania pracowników w polskim świecie gier wideo, zamieszczono w ubiegłym tygodniu szereg ogłoszeń.

A to cyberpunk w wizji grafika Naughty Dog

CD Projekt poszukuje więc artysty zajmującego się oświetleniem oraz efektami specjalnymi, grafika tworzącego postacie, projektanta poziomów czy też trzech projektantów rozgrywki.

„Założone w 2013 roku, studio w Krakowie funkcjonuje niezależnie z kreatywnego punktu widzenia, ale blisko współpracuje z oddziałem w Warszawie nad kluczowymi licencjami, takimi jak Wiedźmin 3 czy Cyberpunk 2077” - czytamy w opisie niektórych anonsów.

„Obecnie rozszerzamy nasze studio i chcemy zwiększyć jego rozmiar dwukrotnie albo nawet trzykrotnie” - napisano dalej.

Takie starania wpisują się w ogólną strategię firmy, która już w marcu ubiegłego roku zapowiadała, że planuje „co najmniej” dwukrotne powiększenie zespołu w CD Projekt Red, do poziomu około 800 osób.

Cover image for YouTube videoCyberpunk 2077 Teaser Trailer

Docelowy stan firmy to cztery niezależne zespoły, w tym dwa, które byłyby w stanie równolegle pracować nad tytułem o rozmiarach Wiedźmina 3 i Cyberpunk 2077.

Cel bardziej ogólny na lata 2017-2021 to „bycie w trójce najbardziej uznanych producentów gier wideo”, a także „wprowadzenie marek do czołówki światowej popkultury”. W tym okresie polska firma chce także wydać „kolejną grę fabularną (RPG) kategorii AAA”.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Cyberpunk 2077

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze