Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Destiny 2 w wersji PC otrzyma specjalne opcje

Plus: wyniki finansowe Activision Blizzard.

Podczas spotkania z inwestorami i analitykami związanego z publikacją raportu finansowego Activision Blizzard za pierwszy kwartał bieżącego roku fiskalnego, ujawniono, że Destiny 2 w wersji PC otrzyma „istotne” opcje.

Szczegółów jednak nie podano, choć możemy się raczej spodziewać funkcji typowych dla komputerów osobistych. Więcej informacji na ten temat koncern zaprezentuje w trakcie planowanego na 18 maja pokazu pierwszych fragmentów rozgrywki.

Destiny 2 zmierza także na PC

Jednocześnie pochwalono się, że gra cieszy się zainteresowaniem wśród graczy. Dotychczasowa liczba złożonych zamówień przedpremierowych jest podobno „dosyć wysoka”, przy czym najchętniej wybierane są wydania z przepustką sezonową - cyfrowe specjalne, limitowane i kolekcjonerskie.

Destiny 2 zadebiutuje 8 września na PC, PS4 i Xbox One.

W kwestii pre-orderów równie dobrze radzi sobie też zapowiedziane niedawno Call of Duty: WW2. Poza tym opublikowany w ubiegłym tygodniu trailer produkcji najszybciej spośród wszystkich materiałów związanych z cyklem osiągnął 10 milionów wyświetleń w serwisie YouTube.

W minionym kwartale - zakończonym 31 marca - przychody firmy wyniosły 1,73 mld dolarów, w zestawieniu z 1,46 mld dolarów w analogicznym okresie ubiegłego roku. Co ciekawe, aż 566 mln dolarów pochodzi z gier PC. Tytuły konsolowe i mobilne wygenerowały zaś odpowiednio 615 mln i 475 mln.

Zobacz na YouTube

Wpływ na osiągnięte rezultaty miały bez wątpienia produkcje Blizzarda, w tym Overwatch. Ponownie potwierdzono, że sieciowa strzelanka posiada ponad 30 milionów zarejestrowanych graczy. Jest też ósmą marką w katalogu koncernu o wartości miliarda dol.

Powtórzono również, że w karciankę Hearthstone zagrało dotychczas 70 mln osób. Ogółem w pierwszym kwartale bieżącego roku fiskalnego społeczność sieciowa zgromadzona wokół gier studia liczyła 41 mln użytkowników - o 58 proc. więcej niż w ubiegłym roku.

Read this next